اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان‌رضوی:

خانه مطبوعات متولی برگزاری انتخابات اعضای هیئت مدیره است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی گفت: طبق اساسنامه جدید متولی برگزاری انتخابات اعضای هیئت مدیره، خانه مطبوعات است و اداره فرهنگ و ارشاد نقش نظارتی در آن دارد.

خانه مطبوعات متولی برگزاری انتخابات اعضای هیئت مدیره است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید سعید سرابی ظهر امروز در نشست خبری در اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد در عرصه‌های مختلف فعالیتی مانند مطبوعات و تبلیغات برنامه‌های مختلفی از جمله تلاش برای توسعه مطبوعات و رسانه‌ها در خراسان‌رضوی را در نظر دارد و پیگیر مطالبات جامعه فرهنگی، هنری و اصحاب رسانه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: رسیدگی به بیمه خبرنگاران و مسکن مهر در اولویت کاری اداره فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی قرار گرفته است.

سرابی یادآور شد: اصلاح ساختار فعلی خانه مطبوعات استان و فعال کردن آن از فعالیت‌های جدی ارشاد خراسان‌رضوی است؛ و در عرصه تبلیغات نیز برنامه‌های موضوعی و محتوایی دنبال می‌شود.

وی با اشاره به انتخابات خانه مطبوعات گفت: طبق اساسنامه جدید متولی برگزاری انتخابات اعضای هیئت مدیره، خانه مطبوعات است و اداره فرهنگ و ارشاد نقش نظارتی در آن دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی با اشاره به برگزاری دو جشنواره قرآنی آیات و فیلم کوتاه و انیمیشن تسنیم آیات گفت: در این دو جشنواره محصولات و تولیدات اداره فرهنگ و ارشاد ارائه می‌شود که جشنواره داستان‌های قرآنی مرحله شهرستانی آن ابتدای سال برگزار شده و مرحله ملی دارای موقعیت ویژه‌ای است زیرا مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آن جذب شده است.

سرابی خاطر نشان کرد: تولیدات جشنواره شامل رمان و داستان است و اختتامیه این جشنواره بهمن ماه و همزمان با آغاز دهه فجر است.

اکران دیجیتالی جشنواره فیلم فجر امسال در سینمای هویزه

وی در ارتباط با جشنواره فجر امسال اظهار کرد: در برخی از موارد کمبود بودجه وجود دارد؛ اما این موضوع تازه‌ای نیست و نمی‌تواند به بهانه‌ای برای کم‌ شدن و یا بی‌کیفیت شدن فعالیت‌ها تبدیل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی تاکید کرد: محدودیت اعتبارات در جشنواره فیلم فجر را با ابتکارات اجرایی جبران می‌کنیم تا در نهایت سطح کیفی آن نسبت به سال گذشته مطلوب‌تر شود.

سرابی افزود: جشنواره فیلم فجر ملی از 12 تا 22 بهمن در تهران برگزار می‌شود و در 10 مرکز استان کشور نیز با کمی تاخیر شروع شده و تا بعد از 22 بهمن ادامه دارد تا حضور مسئولان ارشاد و هنرمندان را داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال دهمین جشنواره فجر برگزار می‌شود برای نخستین بار همزمان با تهران اکران دیجیتالی را در سینمای هویزه داشته؛ در ضمن مشهد نخستین مرکز استان در کشور است که همزمان با تهران اکران فیلم سه بعدی را دارد.

انتهای پیام/70022/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول