اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین‌ خبر داد

برگزاری انتخابات شوراها در 25 شهر و 631 روستا قزوین

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین از برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی در 25 شهر و 631 روستای استان قزوین خبر داد.

برگزاری انتخابات شوراها در 25 شهر و 631 روستا قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالفضل طاهرخانی در مراسم افتتاحیه نخستین همایش توجیهی ـ آموزشی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که با شرکت مدیران، فرمانداران و بخشداران استان‌های زنجان، البرز، گیلان و قزوین در محل استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارای شش شهرستان 19 بخش، 46 دهستان، 25 شهر و یک‌هزار و 277 آبادی است.

وی افزود: 631 روستای استان قزوین دارای جمعیت قانونی 20 خانوار به بالا و واجد شرایط قانونی برای برگزاری انتخابات شورای اسلامی روستا است.

این مقام مسئول به برگزاری همزمان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: با توجه به برگزاری همزمان این دو انتخابات که هر دو از انتخابات‌های حساس و مهم به شمار می‌روند، لزوم برنامه‌ریزی و دقت در مراحل اجرای انتخابات امری ضروری و حیاتی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در ادامه به برگزاری نخستین همایش توجیهی ـ آموزشی انتخابات برای چهار استان کشور در استان قزوین اشاره و عنوان کرد: این نخستین همایش رسمی توجیهی ـ آموزشی با موضوع انتخابات در سطح کشور محسوب می‌شود که به پیشنهاد وزارت کشور و موافقت مسئولان استان قزوین با حضور عناصر اصلی برگزارکننده انتخابات چهار استان کشور به مدت دو روز در استان قزوین برگزار می‌شود.

طاهرخانی ادامه داد: در این همایش آموزشی معاونان سیاسی، مدیران کل انتخابات، فناوری اطلاعات، آموزش و پژوهش، فرمانداران و بخشداران از چهار استان البرز، زنجان، گیلان و قزوین شرکت می‌کنند که در زمینه قوانین و مقررات انتخابات و مدیریت سیاسی و اجرایی انتخابات آموزش‌های لازم را خواهند دید.

انتهای پیام/77001/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول