اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طالقان:

جنگ نرم تهدیدی جدی برای نسل امروز است

خبرگزاری فارس: فرماندار طالقان گفت: راه‌اندازی جنگ نرم توسط دشمنان، تهدیدی جدی برای جوانان امروز محسوب می‌شود.

جنگ نرم تهدیدی جدی برای نسل امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از طالقان، ساسان دلاویز ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان طالقان اظهار داشت: دشمنان برای آنکه اهداف شوم خود را در کشور پیاده کنند در نظر دارند با هدف قرار دادن نسل امروز آنان را از مسیر اصلی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دور سازند.

وی ادامه داد: دشمنان با تبلیغات منفی علیه کشور قصد دارند تا فضای جامعه را به فضای ناامیدی و یأس تبدیل کنند و مانع از توسعه و پیشرفت کشور شوند.

فرماندار طالقان با بیان اینکه نوجوانان و جوانان امروز باید هوشیار باشند تا فریب تبلیغات منفی دشمنان را نخورند، افزود: ولایتمداری و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری مانع از هر تهدیدی در کشور خواهد شد.

دلاویز با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان این کشور بوده، بنابراین باید بصیرت در این قشر نیز ارتقا یابد، عنوان کرد: بصیرت‌افزایی در بین قشر دانش‌آموز راهکاری اساسی برای مقابله با جنگ نرم است.

وی در پایان بر توسعه سطح بهداشت و سلامت دانش‌آموزان در این شهرستان تأکید کرد و گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان باید به مقوله مهم نیز توجه ویژه شود تا سطح سلامت روحی و جسمی دانش‌آموزان تضمین شود.

انتهای پیام/2302/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول