اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان:

مقابله با جنگ نرم مهم‌ترین رسالت سپاه است

خبرگزاری فارس: معاون آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان گفت: رسالت کنونی سپاه، مبارزه و مقابله با جنگ نرم با پیروی از خط امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای عزیز است.

مقابله با جنگ نرم مهم‌ترین رسالت سپاه است

علی خالقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: باید بصیرت و آگاهی خود را افزایش دهیم؛ چرا که افزایش توان بصیرتی مانع بی‏راهه رفتن هنگام خطر و موجب تشخیص راه حق از باطل و سره از ناسره می‌شود.

وی با اشاره به نقش این مجموعه در پشتیبانی از سپاه و بسیج افزود: آماد و پشتیبانی با تأمین امکانات و نیازمندی‌های مورد نیاز آحاد بسیجیان که با آمادگی کامل و روحیه بسیجی از خط ولایت حمایت و پشتیبانی می‏کنند، تلاش می‏کند تا خللی در مأموریت دفاع از کشور توسط بسیج پیش نیاید و به کشور آسیبی نرسد.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به ارائه گزارش عملکرد آماد و پشتیبانی در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: سرکشی از خانواده‌های سربازان و کارکنان آماد و پشتیبانی و پیگیری مشکلات آنها، سرکشی و دیدار با خانواده‌های شهدای آماد و پشتیبانی (سنگر تدارکات) و بصیرت‌افزایی در خصوص جنگ نرم از جمله اقدامات این واحد بوده است.

خالقیان از دیگر اقدامات را فضاسازی فرهنگی با پیام و عکس شهدا، پخش ادعیه و مناجات به مناسبت‌های مختلف و تشکیل جلسات شایستگی پاسداری و بصیرت سربازان در این معاونت عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد:‌ آماد و پشتیبانی در رزمایش دو روزه «الی‏ بیت‌المقدس» با تمام امکانات و تجهیزات ضمن پشتیبانی از نواحی شاهرود، گرمسار، دامغان و میامی به صورت متمرکز در رزمایش اردوگاه قدس (نواحی سمنان و مهدیشهر) حضور یافت.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اذعان داشت: این معاونت بر اساس مجوز برداشت اداره مهمات به صورت 100 درصد مهمات مورد نیاز رزمایش را تأمین و با همکاری معاونت عملیات سپاه استان، رزمایش را به خوبی برگزار کرد.

انتهای پیام/740073/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول