اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارشاد جنوب کرمان:

مبارزه با جنگ نرم کار فرهنگی می‌طلبد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: ما برای مبارزه با جنگ نرم باید کار فرهنگی داشته باشیم و نباید ارزش‌ها و اعتقادات خود را رها کنیم.

مبارزه با جنگ نرم کار فرهنگی می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، بهرام مسلمی‌مهنی صبح امروز در آیین اختتامیه نخستین سوگواره عکس عاشورایی این شهرستان اظهارداشت: ‌اصل فلسفه‌ برگزاری ‌سوگواره‌ عکس‌های عاشورایی در شهرهای جنوبی، تکریم یاد و خاطره شهدای کربلا، احیا و اشاعه فرهنگ دینی، مذهبی، بومی و ولایی است.

‌وی با بیان اینکه این سومین سوگواره است که در هر شهرستان جداگانه و در سطح خوبی برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری این سوگواره تشویق و ترغیب هنرمندان برای مستند کردن هنرها در مضامین عاشورایی و تربیت فرزندان‌ عاشورایی ‌است.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان‌ بیان داشت: در روزگاری که جنگ بود همه به فرمان امام(ره) به جبهه‌ها رفتند و سلاح در دست گرفتند و دشمن را از توطئه‌ای که در ذهن داشتند مأیوس‌ و ناامید و ذلت و خواری دشمنان را به جهانیان ثابت کردند‌ و نشان دادند که‌ نمی‌توان کوچک‌ترین تعرضی‌ نسبت به ایران‌اسلامی داشت.

وی اظهار داشت: امروز جنگ‌ به وسیله هنر صورت می‌گیرد، دشمن سنگر به سنگر را فتح می‌کند و بیش می‌رود تا جایی که با سلاح هنری خود یعنی ماهواره وارد خانه‌های مردم شده است که اعتقادات، ارزش‌ها و باورهای دینی را مورد هدف قرار داده است.

مسلمی‌مهنی با اشاره به اینکه ما برای مبارزه با جنگ نرم باید کار فرهنگی داشته باشیم و نباید ارزش‌ها و اعتقادات خود را رها کنیم، افزود: نخستین راه مقابله احیا و اشاعه فرهنگ و اعتقادات دینی، مذهبی و بومی است و مردم جنوب کرمان با حفظ اعتقادات خود به فرهنگ غرب آلوده نشده‌اند.

وی گفت: با توجه به اینکه فرهنگ غرب در حال انحطاط است و مردم دچار سختی و مشکل شده‌اند و بنیان خانواده در حال نابودی است، مردم و مسئولان باید از فرهنگ خود دفاع کنند.

انتهای پیام/80006/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول