اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی:

نیروی انسانی متعهد در اداره‌ها به‌کارگیری شود

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: باید هسته‌های گزینش ادارات را با تلاش مستمر فعال کرد تا زمینه حضور نیروی انسانی کارآمد و متعهد در دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی به طور مؤثر فراهم شود.

نیروی انسانی متعهد در اداره‌ها به‌کارگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه غلامرضا دیزج‌نژاد ظهر امروز در گردهمایی مدیران هسته‌های گزینش که به مناسبت سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل هسته‌های گزینش در سالن شهید مهدی باکری ساختمان شماره 2 استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با گذشت زمان، ارزش و جایگاه نیروی انسانی کارآمد، با تجربه و متعهد بیشتر معلوم می‌شود بنابراین دستگاه‌های اجرایی دولتی استان در هدایت و اداره کردن امور خود باید از نیروی انسانی توانمند بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه در گزینش افراد برای حضور در بدنه اجرایی کشور به موضوع تعهد و کارایی باید بیشتر توجه شود، افزود: در این صورت موفقیت‌های بیشتری را در امور جاری کشور شاهد خواهیم بود از طرف دیگر کارکنان بخش‌های مختلف ادارات دولتی هزینه‌های زیادی را به دولت تحمیل می‌کنند بنابراین لازم است در برابر هزینه‌ای که صرف می‌کنند عملکرد مناسبی هم در راستای بهبود روند امور از خود ارائه دهند.

معاون مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی بر لزوم پرهیز از اعمال سلیقه‌های شخصی در گزینش افراد تاکید کرد و اظهار داشت: برای اینکه از خیر دنیا و آخرت بهره کافی را ببریم موظف هستیم تا با توجه به مفاهیم و ارزش‌های دینی افراد صالح، ولایتمدار،انقلابی و کارآمد را به کار بگیریم.

دیزج‌نژاد بر لزوم فراهم کردن شرایط مناسب برای همکاری بیشتر کارکنان ادارات و اعضای هسته‌های گزینش تاکید کرد و اظهار داشت: برپایی دوره‌های آموزشی اخلاق، دروس مرتبط با گزینش و علوم و فنون جدید توسط مرکز آموزش و پژوهش همچنین تشکیل کمیته مشورتی هسته‌های گزینش در آذربایجان غربی برای ارتقای توانایی کارکنان تاثیر زیادی دارد.

انتهای پیام/61002/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول