اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی:

افراد اصلح در مشاغل حساس به کار گمارده شوند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: افراد اصلح، کاردان و ارزشی باید در مشاغل حساس به کار گمارده شوند چرا که بعضی شغل‌ها وجود احساس مسئولیت بیشتری را در افراد می‌طلبد.

افراد اصلح در مشاغل حساس به کار گمارده شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سیدجواد محمودی ظهر امروز در گردهمایی مدیران هسته‌های گزینش که به مناسبت سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل هسته‌های گزینش در سالن شهید مهدی باکری ساختمان شماره 2 استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: در حکومت‌های اسلامی به ویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گزینش یکی از بخش‌های بسیار مهم است چرا که باید امور مردم و بیت‌المال را به افراد امانتدار، ولایتمدار و صالح سپرد.

 وی با بیان اینکه در کشورهایی با حکومت اسلامی باید افراد توانمند با خصلت‌های ارزشی بالا در مشاغل حساس، به کار گرفته شوند افزود: باید با اتخاذ تدابیر لازم زمینه‌های مورد نیاز را فراهم کرد تا افراد صالح و کارآمد وارد بدنه اجرایی کشور شوند در این صورت نه ‌تنها بعدها دچار پشیمانی نمی‌شویم بلکه روند سازندگی کشور شتاب پیدا می‌کند.

محمودی با اشاره به مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی، گفت: با مطالعه کتاب قطور تاریخ درمی‌یابیم از محل نفوذ افراد منافق به بدنه نظام حتی در رده‌های بالای حکومتی ضربه‌هایی خورده‌ایم که خوشبختانه با هوشیاری مردم و ورود پیدا کردن به موقع مسئولان، بحران‌ها را با کمترین آسیب پشت ‌سر گذاشته‌ایم.

محمودی با اشاره به اینکه کشورمان از نظر سیاسی و امنیتی دشمنان زیادی دارد، افزود: مخالفان و معاندان مترصد دست یافتن به کوچکترین فرصت هستند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند که این موضوع اهمیت مسئله گزینش را در انتخاب افراد اصلح بیشتر مشخص می‌کند.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه در گزینش افراد باید از اعمال سلیقه‌های شخصی خودداری شود، اظهار داشت: لازم است انتخاب افراد با تحصیلات عالی و متخصص را در اولویت قرار داده و اشخاصی ولایتمدار و پشتیبان ولی فقیه را برای پست‌های مختلف گزینش کرد.

انتهای پیام/61002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول