اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در قزوین

6 قاچاقچی و 15 توزیع‌کننده مواد مخدر در قزوین دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در این استان شش قاچاقچی و 15 توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

6 قاچاقچی و 15 توزیع‌کننده مواد مخدر در قزوین دستگیر شدند

ولی وندایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مأموران انتظامی استان قزوین با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در این استان شش قاچاقچی و 15 توزیع‌کننده مواد مخدر را دستگیر و 866 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی استان قزوین پس از انجام تحقیقات و شناسایی چند نقطه آلوده و شناسایی تعدادی قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد مخدر، روز گذشته طرحی را در تمامی شهرستان‌های این استان به اجرا در آوردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بیان کرد: در این طرح شش قاچاقچی، 15 توزیع‌کننده و 47 نگهدارنده مواد مخدر دستگیر و 20 منزل مورد بازرسی قرار گرفت.

گفتنی است در این اقدام 15 نقطه آلوده به مواد مخدر پاکسازی شده و 230 گرم تریاک، 32 گرم شیشه، 24 گرم هروئین و 580 گرم نیز سایر مواد مخدر کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/2667/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول