اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زابل

بلعیدن 20 گرم تریاک، قاچاقچی مواد مخدر را روانه زندان کرد

خبرگزاری فارس: فردی که قصد قاچاق 20 گرم تریاک را به صورت بلع و انباری داشت سر از بیمارستان در آورد.

بلعیدن 20 گرم تریاک، قاچاقچی مواد مخدر را روانه زندان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس ، ماموران کلانتری 11 شهرستان زابل صبح 15 دی ماه سال‌جاری بدنبال دریافت گزارشی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر بستری شدن فردی که احتمالا مواد مخدر به صورت بلع جاسازی کرده، سریعا به بیمارستان اعزام شدند.

این گزارش حاکی است: ماموران در تحقیقات اولیه خود از کادر بیمارستان متوجه شدند فردی به نام «مسعود ـ ن» که مواد مخدر به صورت بلع و انباری جاسازی کرده بود به علت باز شدن یک بسته تریاک در معده‌اش برای نجات جانش به بیمارستان مراجعه کرده است.

بنابر این گزارش، این قاچاقچی مواد که حال مزاجی خوبی هم نداشت سریعا بنا بر نظر پزشکان به اتاق عمل منتقل شد و پس از عمل جراحی مقدار 20 گرم تریاک آب‌بندی شده از معده این فرد خارج شد.

گفتنی است: این متهم زیر نظر ماموران انتظامی در بیمارستان بستری شده است.

در ادامه این گزارش آمده است ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زابل در اجرای طرح مبارزه با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر موفق به شناسایی و متلاشی کردن یک باند حمل و جابجایی مواد مخدر شدند.

این باند که به صورت بلع و انباری مواد مخدر را به دیگر نقاط کشور قاچاق می‌کرد به سرکردگی فردی به‌نام «امید ـ ف» فعالیت گسترده‌ای در سطح شهرستان زابل داشته است که ماموران پس از اخذ مجوزهای قانونی وارد مخفیگاه این باند شدند و ضمن دستگیری دو نفر از اعضاء این باند قاچاق مقدار دو کیلو و 150 گرم تریاک بسته‌بندی شده و آماده جاسازی کشف و ضبط شد.

گفتنی است: در این عملیات یک قبضه سلاح نیز کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/75004/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول