اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده هنگ مرزی زابل خبر داد

ناکامی قاچاقچیان مسلح در مرزهای سیستان‌ و بلوچستان

خبرگزاری فارس: فرمانده هنگ مرزی زابل از کشف و ضبط موادمخدر در عملیات مسلحانه علیه سوداگران مرگ خبر داد.

ناکامی قاچاقچیان مسلح در مرزهای سیستان‌ و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، حسین مرادقلی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر قصد قاچاقچیان برای ورود محموله موادمخدر به داخل کشور، بلافاصله مرزداران این هنگ مرزی با هوشیاری کامل تمامی مسیرها را با استفاده از امکانات و تجهیزات الکترونیکی مورد بررسی و کنترل قرار داده و در نهایت مأموران حین کنترل نوار مرز در نقطه صفر مرزی، تعدادی قاچاقچی موادمخدر را مشاهده کردند.

وی ادامه داد: پس از صدور فرمان ایست و بی‌توجهی قاچاقچیان به هشدارهای صادره و تیراندازی به سمت مأموران، مرزداران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی به سمت قاچاقچیان کردند.

فرمانده هنگ مرزی زابل خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ که توان مقاومت در برابر آتش پرحجم مأموران را نداشتند با برجای گذاشتن کوله‌های موادمخدر و استفاده از موقعیت صفر مرزی، به آن سوی مرز متواری شدند.

مرادقلی با قدردانی از همکاری خوب اطلاعاتی مردم منطقه با نیروهای مرزبانی بیان داشت: در پاکسازی محل درگیری مقدار 166 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

وی همچنین از عملیات مشابه دیگری خبر داد و گفت: در عملیاتی دیگر، مأموران این هنگ مرزی با قاچاقچیان مسلح که قصد ورود محموله موادمخدر به خاک جمهوری اسلامی ایران را داشتند، درگیر شدند.

فرمانده هنگ مرزی زابل در پایان اذعان داشت: پس از واکنش به موقع و هوشمندانه مرزداران و همچنین آتش پر حجم آنان، قاچاقچیان که راهی جز فرار نداشتند با برجای گذاشتن محموله موادمخدر به آن سوی مرز متواری شدند که در پاکسازی محل درگیری، مقدار 23 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/75002/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول