اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

قاچاقچیان مواد مخدر در زنجان امنیت ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با هشدار به فروشندگان مواد مخدر و قاچاقچیان تاکید کرد: زنجان محل امنی برای توزیع مواد مخدر محسوب نمی‌شود.

قاچاقچیان مواد مخدر در زنجان امنیت ندارند

مختار شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه شیوع مواد مخدر در بین مردم به ویژه جوانان از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: مقابله با این پدیده شوم نیازمند بسیج همه امکانات است.

وی مواد مخدر را تزریق مرگ در شریان‌های زندگی نامید و افزود: خانواده‌ها نقش مهمی در پیشگیری از آلوده شدن جوانان این مرز و بوم به این بلای خانمان‌سوز دارند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان به ورود همه‌جانبه پلیس به عرصه مبارزه با مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: اگر همه اقشار جامعه نقش خود را در مبارزه به مواد مخدر ایفا کنند می‌توان در این امر موفق بود.

*دستگیری 110 خرده‌فروش مواد مخدر زنجان

وی با اشاره به تشدید مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر در استان زنجان اضافه کرد: طی دو هفته گذشته با انجام کار مطالعاتی و همکاری یگان‌های انتظامی در یک اقدام ضربتی 110 خرده‌فروش و توزیع‌کننده مواد مخدر شناسایی و دستگیر شده‌اند.

شیرمحمدی میزان مواد مخدر کشف شده از خرده‌فروشان مواد مخدر را 13 کیلوگرم اعلام کرد.

وی با هشدار به فروشندگان مواد مخدر و قاچاقچیان تاکید کرد: زنجان محل امنی برای توزیع مواد مخدر محسوب نمی‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان بر تلاش شبانه‌روزی پلیس برای تامین امنیت و مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر در استان زنجان تاکید کرد.

وی از انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر طی هفته گذشته در استان زنجان خبر داد و گفت: این باند به صورت خانوادگی اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کرد.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول