اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان:

قاچاقچی سلاح در زاهدان دستگیر شد

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان گفت: پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان موفق به شناسایی و دستگیری یک قاچاقچی سلاح در زاهدان شد.

قاچاقچی سلاح در زاهدان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، علی ایزدی اظهار داشت: پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان در اجرای طرح ولایت 7 و در راستای شناسایی و جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز طی یک عملیات غافلگیرانه در خیابان اشرفی اصفهانی شهرستان زاهدان این قاچاقچی را دستگیر کرد.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان به دنبال کسب اطلاعات و اخباری مبنی بر اینکه فردی به نام «ح.ن» در امر خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز و موادمخدر فعالیت دارد بلافاصله با بررسی اطلاعات به دست آمده دستگیری این قاچاقچی را در دستور کار خود قرار دادند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: مأموران طی 72 ساعت پس از کسب اطلاعات اولیه موفق شدند با اقدامات تخصصی و فنی این قاچاقچی سلاح را در خیابان ثارالله زاهدان دستگیر کنند.

ایزدی ادامه داد: این متهم در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کرد و مأموران نیز در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب و تعداد 11 تیرفشنگ مربوطه و یک قبضه سلاح کلت کمری ساچمه‌ای به همراه یک بسته ساچمه مربوط، یک جعبه خشاب خالی مربوط به سلاح تیربار، یک قبضه سلاح سرد (شمشیر)، سه دستگاه انواع تجهیزات دریافت امواج از ماهواره به همراه مقادیری تیراک و آلات و ادوات استعمال موادمخدر را کشف و ضبط کردند.

وقتی زبان اسلحه از زبان گفت‌وگو برنده‌تر می‌شود

مأموران پاسگاه ادیمی شهرستان زابل به دنبال تیراندازی در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی خود بلافاصله به محل درگیری اعزام شدند.

در تحقیقات و بررسی‌های اولیه، مأموران مشخص شد به دنبال نزاع و درگیری دو نفر از اهالی روستا بر سر تقسیم آب این تیراندازی رخ داده است.

در این درگیری که دو طرف برای حل اختلافات به جای گفت‌وگو، زبان اسلحه را انتخاب کرده بودند هر دو نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

مأموران از محل درگیری یک قبضه اسلحه کلاشینکف و مقادیری فشنگ جنگی کشف و ضبط کردند.

پرونده قضایی برای طرفین تشکیل و موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/75002/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول