اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرای طرح سپاس و در کهگیلویه و بویراحمد

سپاه فتح بیشترین بازدید از خانواده ایثارگران را دارد

خبرگزاری فارس: معاون بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای اجرای طرح سپاس و در این استان، سپاه فتح بیشترین بازدید از خانواده ایثارگران را دارد.

سپاه فتح بیشترین بازدید از خانواده ایثارگران را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز جلسه هم‌اندیشی مشاوران و نمایندگان امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی و جمعی از رابطان و معتمدان ادارات و نهادها در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان برگزار شد.

سیدعلی محمودی‌کیا در این نشست فریضه رسیدگی به مشکلات ایثارگران در ادارات را توفیقی الهی عنوان کرد و گفت: مشاوران و معتمدان علاوه بر مسئولیت خود در نهادها و ادارات می‌توان کار آن‌ها را خدمت به جامعه ایثارگری و ادای دین به جامعه هدف تلقی کرد.

معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: معتمدان و نمایندگان ایثارگران در نهادها و دستگاه‌های اجرایی موارد عام جامعه هدف را پیگیری و از ظرفیت‌ها و توان دستگاه‌ها در رفع مشکل این قشر اقدامات لازم را اعمال کنند.

محمودی‌کیا به قانون‌های اجرایی در امور ایثارگران اشاره و اظهار کرد: در بند «ب» ماده 44 برنامه پنجم توسعه مقرر شده صد در صد هزینه‌های درمانی خانواده‌های ایثارگر و شاهد بر عهده دستگاه متولی بوده که برای اجرا باید بررسی‌های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

وی ادامه داد: در بند «ج» تصریح شده که 20 درصد فعالیت دستگاه‌ها و نهادها صرف اجرای برنامه‌های فرهنگ ایثار و شهادت شود، بنابراین از مدیران دستگاه‌ها خواسته شود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ظرفیت‌های موجود را لحاظ کند.

این مسئول تاکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران خلاصه‌ای از مصوبات قانون برنامه پنج ساله را تهیه و در اختیار معتمدان و نمایندگان امور ایثارگران نهادها قرار دهد تا با قوانین به طور کامل آشنا شوند.

محمودی‌کیا دیدارهای حضوری با خانواده‌های شهدا و ایثارگران از ابتدای سال جاری تاکنون را چهار هزار و 477 مورد عنوان کرد و ابراز داشت: 10 ‌هزار دیدار توسط ادارات و نهادها از جامعه هدف صورت گرفته که سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تاکنون بیشترین همکاری و همراهی با این نهاد را داشته است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی بنیاد شهید در راستای اجرای طرح سرکشی از خانواده‌ شهدای این استان اظهار کرد: طبق برنامه کاری و با دستور استاندار مقرر شده دوشنبه هر هفته سه مدیرکل و هر یک از دو خانواده شاهد، ایثارگر و جانباز سرکشی کنند که امیدواریم استقبال از این طرح نسبت به گذشته بیشتر باشد.

انتهای پیام/82011/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول