اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

سپاهان با عبور از صنعت نفت، چهارتایی می‌شود

خبرگزاری فارس: تیم سپاهان که در دور برگشت لیگ برتر در حد انتظار ظاهر نشده می‌تواند با کنار زدن تیم صنعت نفت آبادان از گردونه مسابقات جام حذفی دوباره در قامت یک تیم مدعی ظاهر شود.

سپاهان با عبور از صنعت نفت، چهارتایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور فردا سه دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

در یکی از دیدارهای این مرحله تیم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر از تیم صنعت نفت آبادان پذیرایی می‌کند تا یکی از این دو تیم راهی مرحله بعد شود.

تیم سپاهان دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال را با دو شکست متوالی آغاز کرد تا صدر جدول رده‌بندی را با رتبه چهارم تعویض کند، از این رو پیروزی در جام حذفی برای این تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

صنعت نفت آبادان که در زمره قعرنشینان لیگ محسوب می‌شود، حریف دشواری برای سپاهان نیست اما تجربه ثابت کرده که در جام حذفی نمی‌توان زیاد روی قدرت تیم‌ها حساب باز کرد و از این رو کرانچار و شاگردانش نباید تیم آبادانی را دست کم بگیرند.

برای تیم سپاهان که چهار عنوان قهرمانی لیگ را در اختیار دارد، قهرمانی در جام حذفی لذت دیگری دارد و نباید از این نکته نیز به سادگی گذشت که قهرمانی در جام حذفی ساده‌تر از لیگ است.

به گزارش فارس، تیم ذوب‌آهن اصفهان نیز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حضور دارد و حریف آینده این تیم امروز از برنده دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران شناخته می‌شود.

انتهای پیام/63006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول