اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال

سپاهان اجازه امتیاز از دست دادن ندارد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال سپاهان برای اینکه از جمع مدعیان قهرمانی دور نیفتد، نیاز مبرمی به نتیجه‌گیری در برابر تیم راه‌آهن دارد زیرا نتیجه نگرفتن در این دیدار وضعیت این تیم را بحرانی می‌کند.

سپاهان اجازه امتیاز از دست دادن ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال از روز جمعه با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف آغاز شده و روز شنبه نیز ادامه پیدا می‌کند‌.

در یکی از دیدارهای مهم هفته تیم فوتبال سپاهان که در رده چهارم جدول رده‌بندی جای دارد، به دیدار تیم راه آهن شهر ری می‌رود.

شاگردان کرانچار نیم فصل دوم را بسیار بد آغاز کرده‌اند و با دو باخت متوالی از صدر جدول به رده چهارم تنزل رتبه پیدا کرده‌اند تا حساب کار دست کادر فنی و بازیکنان این تیم بیاید.

طلایی‌پوشان برای اینکه در جمع مدعیان باقی بمانند، نیاز مبرم به نتیجه‌گیری در برابر شاگردان علی دایی دارند زیرا مشخص نیست که در صورت ناکامی در این مسابقه، چه وضعیتی پیدا کنند اما آن چه مسلم است در صورت شکست احتمالی، تیم اصفهانی از جمع مدعیان خارج شده و شانسی برای قهرمانی پیدا نمی‌کند.

در سوی دیگر میدان تیم راه‌آهن نیز در رده ششم جدول رده‌بندی و دو پله بالاتر از سپاهان ایستاده و برای بهبود موقعیتش به نتیجه گرفتن در این دیدار می‌اندیشد.

در صورتی که علی دایی در این مسابقه از وجود ایگور کاسترو در ترکیب تیمش بهره ببرد، جدال کاسترو با علی احمدی، فرشید طالبی و شهاب گردان که فصل‌های گذشته با وی همبازی بوده‌اند، جالب توجه است.

انتهای پیام/63006/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول