اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دربی هفته آینده اصفهان/

رجب‌زاده: محکوم به بردن سپاهان هستیم / سپاهان هواداران متعصبی دارد

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره دربی هفته آینده اصفهان بین دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن گفت: نتیجه این دیدار را نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما نکته‌ای که برای تیم ما اهمیت دارد این است که باید در این دیدار برنده باشیم.

رجب‌زاده: محکوم به بردن سپاهان هستیم / سپاهان هواداران متعصبی دارد

مهدی رجب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی هفته آینده تیمش در دربی اصفهان برابر سپاهان اظهار کرد: دیدار دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان همیشه خارج از جدول رده‌بندی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده و به طور معمول بازی‌های بسیار خوبی را میان این دو تیم شاهد بوده‌ایم و کمتر پیش آمده که این دیدار با نتیجه تساوی به پایان برسد.

وی تصریح کرد: نتیجه این دیدار را نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما نکته‌ای که برای تیم ما اهمیت دارد این است که باید در این دیدار برنده باشیم تا بتوانیم ذوب‌آهن را از انتهای جدول جدا کنیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: در حال حاضر تیم ما شکل و شمایل خوبی گرفته و این را در بازی با استقلال همگان دیدند.

وی با بیان اینکه بازیکنان جدید در حال هماهنگ شدن در تیم هستند، اضافه کرد: در حال حاضر شرایط بدی نداریم و به طور حتم با بازیکنان خوبی که جذب کرده‌ایم شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود.

رجب‌زاده افزود: در چند بازی اخیر چه در لیگ و چه در جام حذفی نه گل خورده‌ و نه باختی داشته‌ایم و تیم ما کم کم در حال شکل گرفتن است و قصد داریم گفته فرهاد کاظمی که گفته باید جزو شش تیم بالای جدول باشیم را به امید خدا و تلاش بازیکنان و کادر فنی محقق کنیم و افتخارات و گذشته درخشان ذوب‌آهن را یک بار دیگر به این تیم برگردانیم.

وی گفت: بازیکنان در حال حاضر روحیه خودباوری را به دست آورده‌اند چرا که دیده‌اند می‌توانند در بازی‌ها گل نخورده یا بازی را واگذار نکنند و همین روحیه اعتماد به نفس می‌تواند ذوب‌آهن را در دیدارهای آینده کمک کند.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه در حال حاضر بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب رقابت شدیدی با یکدیگر دارند تاکید کرد: با بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده‌اند هر بازیکنی که در تمرینات خوب کار نکند بدون شک در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد و هر بازیکنی که حقش باشد بازی می‌کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا خاطره‌ای از دربی‌های اصفهان دارید یا خیر، تاکید کرد: سال نخستین که به ذوب‌آهن آمدم سال 1382 بود، در نخستین بازی‌ام برابر سپاهان موفق شدیم این تیم را با نتیجه سه بر یک شکست دهیم، یادم می‌آید در آن بازی گل نخست را جلال امیدیان برای ما به ثمر رسانده بود و پس از آن بازی با نتیجه تساوی یک بر یک دنبال می‌شد که من موفق شدم از پشت محوطه جریمه خودمان توپ را گرفته و پا به توپ حرکت کنم و با رساندن خودم به محوطه جریمه سپاهان گل دوم ذوب‌آهن را با یک ضربه کات دار به زیبایی هرچه تمامتر به ثمر برسانم.

رجب زاده ادامه داد: پس از این گل من که نمی‌دانستم سپاهان تا این اندازه تیم ریشه‌دار و پرطرفداری است از همه جا بی‌خبر پیراهن خودم را درآوردم و به سمت تماشاگران متعصب سپاهان رفتم و خوشحالی بسیاری را از خود نشان دادم، پس از این گل بازیکنان تیمم من را در حال خوشحالی کردن گرفتند و گفتند این چه کاری است می‌کنی سپاهان هواداران متعصبی دارد و پس از بازی به دلیل این خوشحالی تو را می‌زنند و حواست باشد زیاد خوشحالی نکنی و من هم آن زمان از این کار بازیکنان ذوب‌آهن تعجب بسیاری کرده بودم چراکه از تعصب هواداران سپاهان نسبت به تیمشان آگاهی نداشتم.

وی گفت: پس از آن دیدار گل‌های بسیاری به سپاهان زدم اما هیچگاه خاطره آن گل را فراموش نمی‌کنم و آن بازی برای همیشه در ذهن من باقی ماند.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: خوشبختانه با فرهنگ سازی‌های خوبی که در حال حاضر انجام شده تماشاگران مانند گذشته نیستند و سپاهان و ذوب‌آهن نیز طرفداران فهیمی دارند که با رفاقت با یکدیگر برخورد می‌کنند و این نکته را در بازی این هفته با استقلال نیز شاهد بودیم.

انتهای پیام/63020/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول