اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو تیم ملی تیراندازی با کمان:

وضعیت برگزاری اردوی تیم ملی تیراندازی مناسب است

خبرگزاری فارس: عضو تیم ملی تیراندازی با کمان کشور گفت: شرایط و وضعیت برگزاری اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان مناسب است.

وضعیت برگزاری اردوی تیم ملی تیراندازی مناسب است

پریسا براتچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در این اردو در مجموع 28 آقا و خانم شرکت دارند، اظهار داشت: در پایان مرحله نخست این اردو با برگزاری مسابقه انتخابی سه نفر برتر انتخاب می‌شوند.

وی افزود: اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان برای اعزام به مسابقات اندونزی تمرینات خود را در دومین مرحله اردوی تیم ملی کشورمان ادامه خواهد داد.

ملی‌پوش زنجانی در خصوص سابقه ورزشی خود در رشته تیراندازی گفت: من 6 سال است در رشته تیراندازی و در بخش کامپوند فعالیت می‌کنم که از پاییز سال گذشته در معیت تیم ملی کشورمان فعالیت دارم و آخرین مقامی که کسب کرده‌ام مقام قهرمانی در رشته کامپوند در مسابقات قهرمانی کشور در همدان بود.

وی با اشاره به اینکه شرایط و وضعیت برگزاری اردو مناسب است، افزود: اردو از شرایط ایده‌آل و رضایت‌بخشی برخوردار است که بنده در رشته کامپوند زیر نظر مربی تیم ملی منصور کردی تمرینات خود را انجام می‌دهم و در بخش ریکرو نیز سایر مدعوین به اردو زیر نظر نجمه آبتین تمرین می‌کنند و همچنین سرمربیگری تیم ملی را «زیدالله سلیم اف» بر عهده دارد.

براتچی در ادامه گفت: در بخش کامپوند در کنار من مریم رنجبر، سارا تبیان، مهتاب پارسا مهر و مینو عابدی نیز شرکت دارند.

وی افزود: در بخش ریکرو بانوان نیز ساره اسدی، آمنه مرزوقی، آرزو حیدری، سمیه ماهیگیران، افروزه مولوی، مریم محمودی سرشت، زهرا شعبانی، پریسا اسحاقیان و هانیه یغمائی، ریکرو آقایان نادر منوچهری‌مقدم، غلامرضا رحیمی، عماد خلج، بهزاد پاکزاد، اکبر باستان، محمود محمودوند، روزبه نظریان و مجید شهبازی و کامپوند آقایان امیر کاظم پور، مجید قیدی، اسماعیل عبادی، حمزه نکویی، امید طاهری و جبرئیل حضور دارند.

انتهای پیام/2308/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول