اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال یاسین‌ فولاد قزوین:

تیم تیناماهان اصفهان را درهم می‌کوبیم/ حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال یاسین‌ فولاد قزوین با بیان اینکه تیم تیناماهان اصفهان را درهم می‌کوبیم، گفت: با شکست تیم تیناماهان اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی فکر می‌کنیم.

تیم تیناماهان اصفهان را درهم می‌کوبیم/ حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

امید حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به بازی تیمش در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های بسکتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه در دور رفت این رقابت‌ها موفق شدیم تیم تیناماهان اصفهان را با نتیجه 75 بر 71 شکست دهیم شاگردانم با انگیزه بالایی که دارند درصدد هستند تا با پیروزی اصفهان را ترک کنند.

وی عنوان کرد: شاگردانم از آمادگی بالایی برخوردار هستند و با توجه به اینکه تمرینات خود را به طور منظم پیگیری  کرده‌اند بدون شک می‌توانند نماینده اصفهان را از پیش‌رو بردارند.

حمیدی با اشاره به اینکه تیم تیناماهان اصفهان از گروه خود به عنوان تیم صدرنشین قدم به این مرحله از مسابقات گذاشته است، تصریح کرد: اگر چه در دیدار رفت شاگردانم موفق شده‌اند این تیم را شکست دهند اما به آنان گوشزد کرده‌ام که با قدرت و جنگندگی کامل به مصاف میزبان خود بروند.

سرمربی تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین افزود: شاگردانم به مرز خودباوری کامل رسیده‌اند به طوری که در بازی‌های دور برگشت مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور توانستند یکی پس از دیگری حریفان خود را با شکست بدرقه کنند.

وی ادامه داد: اگر چه شاگردانم در دور رفت مرحله مقدماتی این مسابقات مقابل رقیبان خود تن به شکست دادند اما در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور موفق شدند با رعایت نکات و دستورات دقیق کادر فنی پیروزی‌های ارزشمندی را از آن خود کنند.

حمیدی حضور در مرحله پلی‌آف این مسابقات را اتفاقی خوب برای تیمش دانست و گفت: با توجه به اینکه نخستین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ بسکتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور تجربه می‌کنیم، اما با ترکیبی از بازیکنان جوان و بومی توانسته‌ایم عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذاریم.

سرمربی تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین اضافه کرد: بسیاری از منتقدان ما بر این باور بودند که تیم یاسین فولاد قزوین نمی‌تواند به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه پیدا کند اما شاگردانم با حضور در مرحله پلی‌اف و پس از آن پیروزی مقابل تیم تیناماهان اصفهان در بازی دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی اثبات کردند که توانایی بالایی دارند و اگر برایشان فرصت مهیا شود، می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

انتهای پیام/77004/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول