اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان یزد خواستار شد

نظارت بر عملکرد کارمندان با آموزش ضمن خدمت توأمان باشد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان یزد گفت: در صورت عدم آموزش صحیح به کارمندان هیچ بازرسی نمی‌تواند به درستی ارزیابی کند و نظارت بدون آموزش‌های ضمن خدمت، بی‌ارزش و فاقد اثربخشی است.

نظارت بر عملکرد کارمندان با آموزش ضمن خدمت توأمان باشد

سید کاظم رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: در صورت عدم آموزش صحیح به کارمندان هیچ بازرسی نمی‌تواند به درستی ارزیابی کند و این مورد به ویژه در جذب نیروهای جدید در هر سازمان باید مورد توجه باشد بنابراین نظارت بدون آموزش‌های ضمن خدمت، بی‌ارزش و فاقد اثربخشی است.

وی بیان داشت: اگر بهترین مواد بازده خوبی را به همراه نداشته باشند، عمل نظارت دارای مشکل است و باید تعدیل شود ضمن اینکه در حال حاضر بیشترین مشکل را در موارد مالی و بودجه‌ای شاهد هستیم که عمل بازرسی و ایجاد فضای مناسب ورزشی و ...را با مشکل مواجه می‌کند.

رضوی ادامه داد: با توجه به اینکه ارزشیابی به دو صورت ارزشیابی فرد و دستگاه انجام می‌شود، فرم‌های خاصی تهیه شده است که برخی ارزشیابی‌ها با استفاده از آنها انجام گرفته و نتیجه اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: این ارزیابی‌ها کاملا تخصصی است به نحوی که هر ناظر از بخش تخصصی خود بازرسی می‌کند.

رضوی در مورد هماهنگی مطالب کتب درسی با واقعیت  اظهار داشت: مطالب کتب درسی به دلیل تغییر شرایط و همچنین در برخی موارد متضاد بودن شرایط کشورها نمی‌تواند در همه جا به طور یکسان نتیجه بخش باشد به همین دلیل مطالب در کتب درسی در بعضی از موارد دور از واقعیت است.

وی عنوان کرد: برخی از فسادهای اداری و تخلفات به علت عدم آگاهی کارمند است و این بر عهده ناظران و مدیران است که آموزش‌های ضمن خدمت را جدی بگیرند زیرا در صورت عدم آموزش صحیح به کارمندان هیچ بازرسی نمی‌تواند به درستی ارزیابی کند و این مورد به ویژه در جذب نیروهای جدید در هر سازمان باید مورد توجه باشد بنابراین نظارت بدون آموزش‌های ضمن خدمت، بی‌ارزش و فاقد اثربخشی است.

انتهای پیام/2464/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول