اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشکیل شورای عالی بسیج کارمندان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: شورای عالی بسیج کارمندان چهارمحال و بختیاری در این استان راه‌اندازی شد.

تشکیل شورای عالی بسیج کارمندان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در نخستین نشست این شورا که بعد از ظهر امروز تشکیل شد، با رای کارمندان بسیجی علی‎اصغر عنابستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به عنوان رئیس و یزدان جلالی، معاون سیاسی امنیتی استاندار نیر به عنوان نایب رئیس شورای عالی بسیج کارمندان این استان انتخاب شدند.

علی‌اصغر عنابستانی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست از تفکر بسیجی به عنوان یکی از تفکرات و بینش‎های اساسی و موفق در جمهوری اسلامی نام برد و اظهار داشت: تفکر بسیجی باید در ساختارهای اجرایی نهادینه و به یک فرهنگ غالب تبدیل شود چرا که برای رسیدن به اهداف مهم بر اساس تفکرهای بسیج، بایستی ساختارها کمک کنند.

وی بر ضرورت گسترش فرهنگ بسیجی در ادارات تاکید و خاطرنشان کرد: نهادینه شدن فرهنگ بسیجی، ادارات و دستگاه‌های اجرایی را متحول می‌کند. 

عنابستانی غیرتمندی، حمیت دینی، تواضع و فروتنی در برابر مردم، اخلاص در امور و خدمت به مومنان را از جمله ویژگی‌های بسیجیان عنوان کرد و گفت: بسیجی بودن به معنای مکتبی بودن است یعنی این که هر فکر، اندیشه، سخن و کاری را بر مبنای فرمان خداوند متعال انجام می‎دهد.

نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری از بسیج به عنوان تشکلی متشکل از تمام اقشار جامعه یاد کرد و افزود: تفکر بسیجی در تمامی ارکان جامعه ساری و جاری است و تمام مردم ایران ایده و تفکر بسیجی دارند.

رئیس شورای عالی بسیج کارمندان چهارمحال و بختیاری فاصله گرفتن از تفکر بسیجی را عامل ناکامی در رسیدن به اهداف عنوان کرد و گفت: حرکت در مسیر بسیج عزت، پیروزی و بهروزی ملت ایران را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/68001/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول