اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش سامانه 137 صورت گرفت

کاهش 30 ساعته رکورد پاسخگویی به شهروندان در جنوب غرب تهران

خبرگزاری فارس: سامانه 137 جنوب غرب تهران با هدف افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی تماس‌های این سامانه را 30 ساعت کاهش داد.

کاهش 30 ساعته رکورد پاسخگویی به شهروندان در جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در راستای تحقق شعار شهروندمداری و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان، سامانه 137 جنوب غرب تهران طی 9 ماه گذشته، میانگین پاسخگویی به خواسته شهروندان را از 110 ساعت به 77 ساعت رساند.

ناظر عالی سامانه 137 جنوب غرب تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این باره گفت: با توجه به آموزش‌های شهروندی انجام شده در افزایش آمار مشارکت شهروندان برای تماس بیشتر با سامانه 137، کارشناسان ما با گروه‌بندی، الویت‌بندی و زمان‌بندی پیام‌های ثبت شده و توجه به ارتقای شاخص، اقدمات مناسبی برای کاهش مدت زمان پاسخگویی به این تماس‌ها را انجام داده‌اند.

ناصر خوشحال با اشاره به این‌که به طور میانگین در ماه، سه هزار و روزانه 140 پیام در سامانه 137 شهرداری منطقه ثبت می‌شود، افزود: شهروندان این منطقه حس تعلق به محله خود را داشته و  همکاری خوبی دارند و ترمیم آسفالت، دریچه گذاری، هرس درختان و حذف زوائد از مهم‌ترین پیام‌هایی است که شهروندان در این زمینه با ما تماس می‌گیرند.

انتهای‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول