اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی استان قم:

تشدید آلودگی هوا در روزهای آینده / شهروندان در انتظار باران

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی استان قم جو پایداری را برای استان پیش‌بینی کرد که تا روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و بر این اساس آلودگی هوا تشدید خواهد شد.

تشدید آلودگی هوا در روزهای آینده / شهروندان در انتظار باران

یحیی زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: وضعیت هوای امروز صاف تا قسمتی ابری است که در اواخر وقت با افزایش ابر همراه خواهد بود.

وی وزش باد را از سمت غرب و با سرعت دو تا هفت متر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: امروز حداکثر دمای هوا 11 درجه سانتیگراد و حداقل سه درجه زیر صفر است.

مدیرکل هواشناسی استان قم با اشاره به اینکه جو پایدار هوا در بیشتر مناطق کشور تا روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت ادامه داد: وضعیت هوای فردا، صاف تا قسمتی نیمه ابری است که به تدریج با افزایش ابر همراه خواهد بود.

زارع با بیان اینکه در روز آینده، باد از سمت جنوب غربی می‌وزد خاطرنشان کرد: حداکثر دمای هوا در روز یکشنبه 11 درجه سانتیگراد و حداقل آن دو درجه زیر صفر خواهد بود.

وی با اشاره به بارندگی روز دو‌شنبه در ارتفاعات افزود: وضعیت هوا در این روز نیمه ابری تا ابری و جهت وزش باد از سمت غرب خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان قم گفت: دمای هوا در گرم‌ترین ساعات روز دوشنبه به 9 درجه سانتیگراد و در سردترین زمان به یک درجه سانتیگراد خواهد رسید.

زارع با اشاره به پیش‌بینی بارندگی در روز سه‌شنبه ابراز کرد: تا روز سه‌شنبه جو پایداری بر منطقه حاکم است که موجب تشدید آلودگی هوا در روز‌های آینده خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول