اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری فدامی خبر داد

تحویل درخت رایگان به شهروندان فدامی

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری فدامی داراب گفت: شهرداری فدامی درختان مورد نیاز را نیز به صورت رایگان تحویل همشهریان می‌دهد.

تحویل درخت رایگان به شهروندان فدامی

نورالدین ارجمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در داراب اظهار داشت: میدان آبشار شهر فدامی به مساحت یک‌هزار و 250 متر مربع و با اعتبار 35 میلیون ریال از محل اعتبارات جاری شهرداری فدامی خاک‌ریزی و چمن‌کاری شده است.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته 7 هزار مترمربع فضای سبز در شهر فدامی ایجاد شده است افزود: شهرداری فدامی بیش از 230 گودال برای کاشت درخت در خیابان‌های آیت‌الله خامنه‌ای، شهید ابراهیمی و مرحوم حداد حفر کرده و درختان مورد نیاز را نیز به صورت رایگان تحویل همشهریان می‌دهد.

ارجمند ادامه داد: آبیاری این درختان به عهده شهرداری است اما حفاظت و نگهداری آن به عهده همشهریان گذاشته شده چراکه حیوانات اهلی این درختان را خراب می‌کنند.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از 50 درخت در این خیابان‌ها کاشته شده و در صورت همکاری مردم در دیگر خیابان‌های شهر نیز که عقب‌نشینی ندارد این کار صورت می‌گیرد.

سرپرست شهرداری فدامی اولویت‌های کاری خود در فدامی را آسفالت خیابان شهید زارع‌زاده، ادامه بهسازی و آسفالت بلوار گلزار شهدا و ایجاد پارک حاشیه‌ای در ورودی شهر فدامی دانست و افزود: خیابان شهید زارع‌زاده به مساحت 5 هزار مترمربع زیرسازی و جدول‌گذاری شده و برای آسفالت آن نیز 800 میلیون ریال از محل اعتبارات نفت و گاز این شهرستان پیش‌بینی شده است.

ارجمند همچنین از نصب 24 تابلوی راهنمایی و رانندگی سولار در سطح شهر فدامی خبر داد و گفت: این تابلوها با علائم عابر پیاده، سرعت‌گیر و حداکثر سرعت مجاز با اعتبار 70 میلیون ریال خریداری و با هدف بالا بردن سطح ایمنی شهروندان نصب شده است.

وی تصریح کرد: به کارگیری این تابلوهای خورشیدی برای نخستین بار در سطح این شهرستان است که با غروب آفتاب لامپ‌های آن روشن شده و در هنگام طلوع آفتاب خاموش می‌شود.

به گزارش فارس، فدامی با 4 هزار نفر جمعیت در آذر ماه 1387 به شهر تبدیل و در 125 کیلومتری جنوب شرقی داراب واقع شده که آبشارهای طبیعی فدامی یکی از مناطق دیدنی و گردشگری این شهر است.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول