اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آبادان خبر داد

جمع‌آوری عکس و فیلم‌های شهروندان از ورود ضریح به آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گفت: عکس و فیلم‌های گرفته شده توسط شهروندان آبادانی از ورود ضریح امام حسین(ع) به منطقه جمع‌آوری می‌شود.

جمع‌آوری عکس و فیلم‌های شهروندان از ورود ضریح به آبادان

فرهاد پورغراوی علوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: عکس و فیلم‌های گرفته شده توسط شهروندان آبادانی از ورود ضریح مطهر امام حسین(ع) توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان جمع‌آوری می‌شود.

وی افزود: شهروندان عکس‌های خود از این استقبال را در قالب فورمت‌های گرفته شده و بدون تغییر در قالب یا اندازه عکس بدون محدودیت در تعداد آثار به اداره ارشاد آبادان تحویل دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبادان ادامه داد: همچنین فیلم‌های ضبط شده در قالب یک دی.وی.دی یا سی.دی به صورت خام و بدون تغییر تحویل گرفته می‌شود.

وی در خصوص تعداد آثار رسیده به این اداره بیان کرد: تعداد آثار دریافتی تا کنون بسیار زیاد بوده و آمار دقیق آن بعد از اتمام این طرح و دریافت همه عکس‌ها و فیلم‌های شهروندان اطلاع رسانی می‌شود.

علوانی در پایان گفت: آثار رسیده بعد از داوری توسط نمایندگان ستاد عتبات عالیات، صدا و سیمای آبادان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه در قالب مستند و یا برگزاری مسابقه ارائه می‌شود.

انتهای پیام/72002/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول