به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در راستای تحقق شعار شهروندمداری و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان، سامانه 137 جنوب غرب تهران طی 9 ماه گذشته، میانگین پاسخگویی به خواسته شهروندان را از 110 ساعت به 77 ساعت رساند.
ناظر عالی سامانه 137 جنوب غرب تهران در گفتوگو با خبرنگار فارس در این باره گفت: با توجه به آموزشهای شهروندی انجام شده در افزایش آمار مشارکت شهروندان برای تماس بیشتر با سامانه 137، کارشناسان ما با گروهبندی، الویتبندی و زمانبندی پیامهای ثبت شده و توجه به ارتقای شاخص، اقدمات مناسبی برای کاهش مدت زمان پاسخگویی به این تماسها را انجام دادهاند.
ناصر خوشحال با اشاره به اینکه به طور میانگین در ماه، سه هزار و روزانه 140 پیام در سامانه 137 شهرداری منطقه ثبت میشود، افزود: شهروندان این منطقه حس تعلق به محله خود را داشته و همکاری خوبی دارند و ترمیم آسفالت، دریچه گذاری، هرس درختان و حذف زوائد از مهمترین پیامهایی است که شهروندان در این زمینه با ما تماس میگیرند.
انتهایپیام/2462/م20/پ3003