اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

احداث مسیر تندرستی در خیابان ابوذر و ملاصدرای شوشتر

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از احداث مسیرهای تندرستی در خیابان‌های ابوذر و ملاصدرای این شهرستان خبر داد و گفت: چهره نازیبای این خیابان‌ها را اصلاح می‌کنیم.

احداث مسیر تندرستی در خیابان ابوذر و ملاصدرای شوشتر

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: زمین‌های رفع تصرف شده موجود در خیابان‌های ابوذر و ملاصدرای شوشتر که در روزهای گذشته با تلاش دادستان و اعضای شورای اسلامی بازستانی شده است را در اسرع وقت برای ساخت پیاده‌رو و مسیرهای تندرستی به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: در این خیابان‌ها فضاها و حصارهایی با فضای سبز و کاشت گیاهانی مانند کنکارپوس و مورت ایجاد شده که تخریب این حصارها در راستای رفع تصرف انجام می‌شود.

*رایزنی برای اخذ اعتبار

شهردار شوشتر تصریح کرد: برای دریافت اعتبار ویژه برای ساخت این مسیرها و تغییر چهره نازیبای این منطقه در حال رایزنی با استانداری خوزستان هستیم تا پس از اخذ اعتبار در این باره فعالیت عمرانی آغاز شود.

وی با اشاره طرح مهندسی در این زمینه بیان کرد: برای ساخت پیاده‌رو و مسیر تندرستی در این منطقه نقشه لازم طراحی شده است و تنها منتظر اختصاص اعتبار هستیم.

دُر با تاکید بر اینکه شهرداری در اسرع وقت درباره ساخت و ساز در این منطقه اقدام می‌کند، افزود: در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای سامان‌دهی این منطقه تلاش می‌شود و در شرایط کنونی نیروها و پرسنل خدوم شهرداری در حال پاکسازی محوطه‌های رفع تصرف شده هستند.

شهردار شوشتر اظهار داشت: مردم در شرایط کنونی با تماس‌های مکرر و مراجعات به شهرداری خواستار سرعت عمل در اجرای پروژه پیاده‌رو سازی و سامان‌دهی این منطقه هستند و در اینباره در اسرع وقت اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به طرح در نظر گرفته شده در این باره افزود: در این طرح قرار است مسیر تندرستی به عرض پنج متر احداث و فضای سبز نیز با عرض 6.5 متر ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، 400 منزل مسکونی که فضاهای پشت خانه‌های خود را به مساحت 100 تا 150 متر مربع با احداث حصار، تصرف عدوانی کرده بودند در خیابان‌های ملاصدرا و ابوذر رفع تصرف شده‌اند که شهرداری شوشتر برای احداث فضاهای تفریحی در این منطقه در حال تلاش است.

انتهای پیام/72006/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول