اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

اتاق خبر در شهرداری اردبیل راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: با همکاری اصحاب رسانه و خبرنگاران اتاق خبر در شهرداری اردبیل راه‌اندازی می‌شود تا بتوانیم به سرعت با بهره‌گیری از این ظرفیت نواقص و مشکلات شهری را برطرف کنیم.

اتاق خبر در شهرداری اردبیل راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: ما از طریق رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما و مطبوعات کار اطلاع‌رسانی فعالیت‌های انجام شده شهرداری را انجام می‌دهیم و سعی داریم فعالیت‌ها به سرعت به اطلاع مردم رسانده شود.

وی به فعالیت سایت شهرداری اردبیل به عنوان منبع در دسترس برای عموم مردم اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم تا این سایت با شکل‌گیری اتاق خبر تقویت شده و حتی در میان‌مدت به مجموعه سایت خبری فعال و پویا تبدیل شود تا همه بتوانند از این مجموعه استفاده کنند.

این مسئول با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه و فعالان خبرگزاری‌ها گفت: امروزه به دلیل صرفه‌جویی در وقت و همچنین بالا بودن قیمت کاغذ سایت‌های خبری از اقبال خوبی نسبت به روزنامه‌ها برخوردار هستند و پیش‌بینی می‌شود همین روند توسعه پیدا کند.

بدری در ادامه سخنان خود به گستردگی انتشار اخبار شهرداری اردبیل در مطبوعات محلی و نشریات استانی اشاره کرد و افزود: در کنار برخی روزنامه‌های سراسری که ویژه‌نامه‌های استانی خود را انتشار می‌‌دهند نشریات محلی استان بهترین یاریگر و همراه شهرداری هستند و در مناسبت‌ها و برنامه‌های مختلف سعی می‌کنند همسو با اهداف شهرداری کار فرهنگ‌سازی را انجام دهند.

شهردار اردبیل بیان داشت: ما به وجود مطبوعات محلی پربار و همچنین فعال و پویا افتخار می‌کنیم و مطمئن هستیم با همراهی آنها و نقدهای دلسوزانه مطبوعات و روزنامه‌نگاران و خبرنگاران قادر خواهیم بود بسیاری از موانع و مشکلات را برطرف کرده و زمینه فعالیت‌های چشمگیر شهرداری را بهتر مهیا کنیم.

وی با بیان اینکه مطبوعات محلی و خبرنگاران خبرگزاری‌ها در 18 ماه فعالیت بنده در شهرداری ارتباط تنگاتنگی با این مجموعه داشتند، گفت: همیشه از نقدها و انتقادات سازنده و منصفانه اهالی رسانه استفاده کرده و سعی داشتیم تا نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را نیز تقویت کنیم.

این مسئول اظهار داشت: ما همچنان به اطلاع‌رسانی‌ها و فرهنگ‌سازی در حوزه خدمات شهری نیاز داریم و معتقدیم در این 18 ماه کمتر به مسئله فرهنگ‌سازی پرداخته شده چرا که بسیاری از مشکلات و معضلات شهری با فرهنگ‌سازی‌های درست قابل رفع است.

بدری در ادامه به راه‌اندازی اتاق خبر و همفکری با اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف شهری اشاره کرد و گفت: فضای مناسبی در سطح شهر فراهم شده تا بتوانیم به صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم باشیم و مردم انصافاً با اظهار محبت‌های خود ما را همیشه شرمنده کرده‌اند و قطعاً این حمایت‌ها اسباب دلگرمی ما را در ادامه فعالیت‌ها فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل اضافه کرد: نحوه بیان مشکلات از سوی مردم نسبت به سال‌های گذشته تغییر پیدا کرده به طوری که اغلب مردم ابتدا تشکر از خدمات صورت گرفته را انجام می‌دهند و سپس مشکلات خود را مطرح می‌کنند که این نهایت خضوع و خشوع مردم نسبت به خدمتگزاران‌شان است.

انتهای پیام/62001/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول