اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی:

شهرداری‌های خراسان رضوی با واحدهای خاطی از مقررات ملی ساختمان برخورد کنند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: شهرداری‌های استان می‌بایست از صدور پایان کار برای واحدهایی که مقررات ملی ساختمان را رعایت نکرده‌اند، خودداری کنند.

شهرداری‌های خراسان رضوی با واحدهای خاطی از مقررات ملی ساختمان برخورد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن واحدی صبح امروز با اشاره به لزوم رعایت ضوابط ایمنی و گودبرداری‌های اصولی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: شهرداری‌ها همچنین می‌بایست بر رعایت این مهم در اجرای پروژه‌های شهری، تاکید و نظارت کنند.

وی اظهار کرد: بر اساس ضوابط فصل پنج قانون برنامه پنجم توسعه، شهرداری‌ها می‌بایست در پروانه‌های ساختمانی عبارت رعایت مقررات ملی ساختمان الزامی و عدم رعایت آن مانع صدور پایان کار است را درج کنند.

واحدی تاکید کرد: شهرداری‌های سراسر استان، بایستی علاوه بر مبادرت به تصریح مجدد لزوم رعایت مبحث 19 مقررات ملی ساختمان مبنی بر صرفه‌جویی مصرف انرژی در پروانه‌های ساختمانی، بر اساس قوانین با متخلفان برخورد کنند.

وی در ادامه بر لزوم توجه ویژه شهرداری‌ها به رعایت ضوابط ایمنی در تامین تهویه مناسب ساختمان همزمان با استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز، در راستای پیشگیری از مخاطرات و حوادث ناگوار ناشی از مسمومیت شهروندان با گاز منو اکسید کربن، تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از شهرداران سراسر استان خواست تا با همکاری شرکت گاز، نسبت به فرهنگ‌سازی و آموزش و اطلاع رسانی شهروندان در این باره اقدام کنند.

انتهای پیام/70009/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول