اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد:

حمایت تماشاچیان علت اصلی پیروزی مقابل شهرداری دزفول بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد اظهار داشت: برگزاری مسابقات در ورزشگاه تختی سبب می‌شود بازیکنان با بهره‌گیری از حمایت هواداران تا آخرین لحظه برای پیروزی انگیزه داشته باشند.

حمایت تماشاچیان علت اصلی پیروزی مقابل شهرداری دزفول بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، ‌محمدرضا مهاجری که تیمش روز دوشنبه 18 دی ماه توانست در هفته اول دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته 2 فوتبال کشور در ورزشگاه تختی مشهد در وقتهای اضافی بازی با نتیجه یک بر صفر بر مهمان خود تیم فوتبال شهرداری دزفول غلبه کند عنوان کرد: برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه تختی این خوبی را دارد که بازیکنان تا آخرین لحظات با تشویق هواداران برای پیروزی انگیزه می‌گیرند.

وی ضمن اشاره به وقت‌کشی‌های بازیکنان حریف در این دیدار افزود: در شرایطی که تیم شهرداری دزفول برای کسب 3 امتیاز این بازی خود را به آب و آتش می‌زد و به هر شکلی سعی در کاستن سرعت بازی داشت می‌توانستیم با استفاده از موقعیت‌هایی که در نیمه اول بدست آوردیم جریان بازی را در همان ابتدا تغییر دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد با بیان اینکه تیم حریف 11 نفره دفاع می‌کرد بیان داشت: در بازی با تیم‌های بالای جدول بازی‌ها بیشتر تاکتیکی است و نتایج مسابقات در شرایط بازی رقم می‌خورد اما در دیدار با تیم هایی مثل شهرداری دزفول که به هر شکل اتلاف وقت می‌کنند و با فشردگی دفاع شرایط دشواری را برای حریف ایجاد می‌کنند موقعیت‌های گل کمتری بدست می‌آید.

وی با بیان اینکه داور باید بر روی اتلاف وقت بازیکنان شهرداری جدیت بیشتری نشان می‌داد درباره دیر به گل رسیدن تیمش علی‌رغم سوار بودن به بازی در تمام لحظات این دیدار عنوان کرد: شرایط جوی هفته اخیر مشهد و ایجاد مشکل در تمرینات باعث شد بازیکنان از هماهنگی لازم برخوردار نباشند اما در فرصتی که داریم می‌توانیم بازیکنان جدید را نیز برای بازی‌های بعدی با دیگر اعضای تیم هماهنگ کنیم.

مهاجری ضمن ابراز رضایت از چمن مصنوعی ورزشگاه تختی ابراز داشت: با شرایطی که هیئت فوتبال استان برای دیدار امروز در این زمین فراهم کرد توانستیم تماشاچیان خوبی که به ورزشگاه آمده بودند را خوشحال کنیم.

غلامحسین پاکدل، سرمربی تیم شهرداری دزفول نیز که تیمش در اواخر بازی با اخراج نورالدین غفاری‌نژاد، 10 نفره بازی را ادامه داد در خصوص رفتار بازیکنانش بعد از به ثمر رسیدن گل سیاه جامگان در دقایق اضافی این دیدار ضمن اعتراض به تصمیم داور برروی این گل عنوان کرد: به هر حال در شرایطی که بازیکن جوان ما پس  از خستگی حدود 100 دقیقه بازی با تصمیم داور در صحنه‌ای که بازیکن حریف با کنترل دستش توپ را تبدیل به گل کرد اجتناب‌ناپذیر است هر چند ما این رفتارها را تایید نمی‌کنیم.

وی ضمن بیان اینکه نظارت و کنترل کافی بر روی لیگ‌های دسته‌های پایین وجود ندارد اظهار داشت: تا زمانی که کنترل فقط بر روی لیگ برتر باشد و داور به راحتی هر کاری که دلش می‌خواهد می‌کند وضعیتی به غیر از این نخواهیم دید.

گفتنی است تک گل تیم سیاه جامگان را سلمان زحمتکش در دقیقه 96 بازی به ثمر رساند و این تیم با این پیروزی 31 امتیازی شد و باید برای صدرنشینی منتظر نتیجه دیدار تیم‌های مس سونگون تبریز و نفت نوین آبادان باشد.

با کناره‌گیری تیم داتیس لرستان حریف دیدار بعدی تیم سیاه جامگان این تیم در هفته آینده بازی نمی‌کند و 2 بهمن ماه در مشهد میزبان تیم پرسپولیس گناوه خواهد بود.

انتهای پیام/70008/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول