اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان:

کانون پرورش فکری اصفهان در عرصه بین‎المللی خوش درخشید

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: 35 عضو کانون پرورش فکری در عرصه بین‌المللی موفق به کسب رتبه‎های برتر شدند.

کانون پرورش فکری اصفهان در عرصه بین‎المللی خوش درخشید

حامد عسگری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان، فعالیت‎های زیادی در سال جاری انجام داده است که برگزاری مسابقه قصه گویی یکی از آنها بود و با استقبال خوبی نیز مواجه شد.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بسترسازی مناسبی  برای پرورش خلاقیت و در مجموع ایجاد تفکر خلاق و مهارت‌های مختلف در زمینه‌های خواندن، نجوم، زیست‌شناسی و رباتیک برای کودکان و نوجوانان اصفهانی فراهم آورده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان ادامه داد:  همچنین 35 نفر از اعضای کانون پرورش فکری اصفهان در فراخوان‎های بین‌المللی برگزیده شدند، که این اعضا از دو سال گذشته تاکنون توانستند رتبه‎های شایسته‎ای را در سطح بین‎المللی به ارمغان بیاورند.

وی گفت: بیشترین بخش‎هایی که اعضا توانستند در آن حائز به کسب رتبه شوند رشته‎های نقاشی، شعر و داستان‌نویسی  بوده است که موفق به دریافت مدال‌های افتخار و نشان بین‌المللی شده‌اند.

عسگری‌فر گفت: برگزیدگان علاوه بر مراکز فرهنگی و هنری کانون شهرستان اصفهان از دیگر شهرستان‌های استان همچون گز و برخوار، باغ‌بهادران، فریدون‌شهر، سمیرم، زرین‌شهر، فولاد‌شهر و چند شهرستان دیگر استان است.

وی گفت: کانون استان اصفهان با 60 مرکز و بیش از 100 هزار عضو به ارایه برنامه‌های چهل‌گانه در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و علمی به کودکان و نوجوانان می‌پردازد.

این مدیر فرهنگی با بیان اینکه شرکت کنندگان در جشنواره‎هایی در وینکای فنلاند، سلوانی، هیکای ژاپن، تورن لهستان، ترکیه، لیدیسیه چک، بلغارستان، تیان چین و شانکار هند شرکت داشته‎اند، گفت: بیشترین شرکت کنندگان در این جشنواره‎ها دختران بودند.

وی تعداد شرکت‌کنندگان دختر را 26 نفر و تعداد پسران را 9 نفر دانست.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول