اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسئول کانون فرهنگی سجادیه آمل خبر داد

احداث ساختمان 7 طبقه کانون فرهنگی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری سجادیه آمل از احداث ساختمان هفت طبقه کانون فرهنگی در مازندران خبر داد.

احداث ساختمان 7 طبقه کانون فرهنگی در مازندران

قاسم بناگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل از پایان دوره آموزشی نرم‌افزار مهر مساجد دو ویژه کتابداران کتابخانه‌های کانون فرهنگی هنری مساجد مازندران به میزبانی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در این دوره آموزشی که اواخر هفته جاری به مدت یک روز برگزار شد 30 مسئول کتابخانه و کتابدار کانون‌های فرهنگی مساجد مازندران از شهرستان‌های بابلسر، بابل، آمل و فریدونکنار در کانون فرهنگی سجادیه مسجد امام سجاد(ع) بلوار سجادیه این شهرستان گردهم آمدند.

بناگر با اعلام اینکه این دوره آموزشی به میزبانی چهار منطقه مازندران به صورت همزمان برگزار شد، ابراز داشت: در آن متخصصان و کارشناسان خبره شرکت سازنده نرم‌افزار مهر مساجد دو به آموزش نصب، راه‌اندازی و بهره‌گیری مسئولان کتابخانه‌ها از این نرم‌افزار پرداختند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری سجادیه آمل با اشاره به اینکه کارهای بزرگی را در این کانون فرهنگی در دست اقدام داریم، ادامه داد: مهم‌ترین کار ما احداث ساختمان هفت طبقه کانون فرهنگی سجادیه بوده که در آن یک طبقه به مساحت 240 متر مربع برای کتابخانه مجزا در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: کار اسکلت و سفت‌کاری این ساختمان به اتمام رسیده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح و بهره‌برداری این مرکز فرهنگی، هنری و مذهبی باشیم.

به گفته بناگر، این کانون فرهنگی و هنری هم‌اکنون حدود 2 هزار جلد کتاب در زمینه‌های مختلف تاریخی، کمک‌درسی، فرهنگی، مذهبی، هنری و سرگرمی دارد که اعضای کانون در حال استفاده از آنها هستند.

انتهای پیام/86012/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول