اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کل سپاه خبر داد

عضویت بیش از 2500 نفر در کانون پاسداران اهل قلم

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و تبلیغات کل سپاه پاسداران گفت: بیش از 2 هزار و 500 پاسدار اهل قلم در 13 رشته عضو کانون پاسداران اهل قلم هستند.

عضویت بیش از 2500 نفر در کانون پاسداران اهل قلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار محمدعلی آسودی ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور فرمانده سپاه استان، مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه سمنان، جانشین سپاه و معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه در سالن جلسات فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت: سپاه و بسیج ظرفیتی بی‌نظیر است و ظرفیتی که در این مجموعه به عینه مشاهده می‌شود در شاغلین و خانواده‌های آنها در هیچ سازمانی به این وجه نیست.

وی افزود: سپاه و بسیج تبلور عینی ارزش‌ها، معیارهای دینی، تعهد و بصیرت است و ما نباید نگاه سازمانی به این مجموعه ارزشی داشته باشیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات کل سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلابیون شخصیت‌های ارزشمند و منحصر به فردی بودند، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف سپاه و بسیج نوآوری، خلاقیت و استعدادیابی است.

آسودی از جمله طرح‌های عملیاتی مجموعه سپاه و بسیج را طرح فرهنگی و معنوی راهیان نور و نمایشگاه سینمایی دفاع مقدس عنوان کرد.

وی تاکید کرد: نخبگان و فعالان فرهنگی سپاه باید شناسایی شوند؛ که در چند سال گذشته فراخوان‌هایی به صورت یکسان در کشور منتشر شده است که روند خوبی را در کشور داشته‌ایم.

معاون فرهنگی و تبلیغات کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: پاسداران در زمینه رمان‌نویسی پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند به گونه‌ای که از بین 33 استان کشور استان‌های شیراز، اصفهان و قم رتبه اول تا سوم را در رمان‌نویسی کسب کرده‌اند.

وی گفت: در این مراسمات جلسات نقد و بررسی هم توسط اساتید برتر کشور برگزار می‌شود که این اقدامات نشان دهنده یک جریان فرهنگی در سطح کشور است.

معاون فرهنگی و تبلیغات کل سپاه بیان کرد: بین پاسداران و خانواده‌های آنهاچند سالی است که کار مسابقات قرآن را  در بخش‌های مختلف گسترش داده‌ایم که در این مسابقات در سال گذشته هفت هزار نفر شرکت کرده و از این تعدادد650 نفر به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

آسودی افزود: در سال 89 و90 سپاه هم در زمینه خواهران و برادران حائز رتبه اول کشوری شد که با کشور عمان با هم به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد: در بحث شعر نیز مانند دیگر زمینه‌ها پاسداران و خانواده‌های آنها جلودار هستند در این بخش 195شاعر پاسدار در کل کشور وجود دارد و تا کنون اشعار بسیار وزینی در خصوص ایمان، ولایتمداری و بصیرت سروده شده است.

انتهای پیام/2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول