اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر ارومیه خبر داد

نجات جان مردی که گرفتار کولاک شده بود

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر ارومیه گفت: تیم‌های امدادی این نیرو جان یک مرد که در کولاک گرفتار شده بود نجات دادند.

نجات جان مردی که گرفتار کولاک شده بود

علی‌اکبر جوانمرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ظهر دیروز با دریافت خبر بروز کولاک شدید در منطقه نازلو و سیلوانای ارومیه نیروهای این جمعیت برای کمک‌رسانی به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: این نیروها متشکل از 3 اکیپ امدادی شامل 26 امدادرسان هستند که به وسیله 4 خودرو به منطقه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ارومیه در ادامه بیان داشت: آمبولانس‌های هلال‌احمر نیز این اکیپ را برای کمک بهتر به حادثه دیدگان همیاری کرده‌اند.

جوانمرد همچنین در خصوص وضعیت منطقه، عنوان کرد: تعداد دقیق خودروها و افراد حادثه‌دیده مشخص نیست اما نیروهای جمعیت هلال‌احمر در حال حاضر مشغول امدادرسانی به مردم هستند.

وی اضافه کرد: در این راستا یکی از اهالی حادثه‌دیده روستای ممکان توسط نیروهای امدادی و با کمک نیروهای امدادی منطقه به درمانگاه اعزام شده و عملیات مداوا بر روی وی در حال انجام است.

جوانمرد در پایان تصریح کرد: تمام اعضای کارگروه امداد و نجات و مدیریت بحران ارومیه در محل حضور دارند و مشغول نظارت بر کمک‌رسانی هستند.

انتهای پیام/61012/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول