اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قاین:

امدادرسانی امدادگران هلال احمر در زلزله بی‌نظیر بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه قاین روند خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله خراسان جنوبی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امدادرسانی امدادگران جمعیت هلال احمر بی‌نظیر بود.

امدادرسانی امدادگران هلال احمر در زلزله بی‌نظیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و‌المسلمین مرتضی اصفهانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خدمت به مردم باید همیشه سرلوحه کار مدیران قرار گیرد، اظهار کرد: خدمت به مردم یک نعمت اخروی است که باید با اراده قوی برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کرد.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر یکی از نهادهای مردمی و خیریه و همچنین خدمتگزار به نیازمندان و مستمندان است و خدمات آنها از ارزشی‌ترین فعالیت‌های جوامع اسلامی به شمار می‌آید.

امام جمعه قاین از زحمات تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان به ویژه هلال‌احمر در زلزله اخیر قدردانی کرد و گفت: بحث مقاوم‌سازی در روستاهای استان باید بسیار جدی گرفته شود تا با وقوع بلایای طبیعی شاهد تلفات جانی نباشیم.

اصفهانی، کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده زهان را بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: باید تمامی دستگاه‌ها در راستای خدمت به مردم همکاری داشته باشند و هرچه سریع‌تر سرپناه آسیب‌زدگان درست شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تاکنون در راستای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان در استان تعداد 2 هزار و 200 تخته چادر در مناطق زلزله‌زده نصب شده است.

محمدرحیم شهریاری از توزیع 5 هزار و 500 تخته پتو بین آسیب‌دیدگان زلزله خراسان جنوبی خبر داد و افزود: تعداد 400 دستگاه گرمایشی والر، 400 ست ظروف، 435 ست بهداشتی و تعداد زیادی کپسول آتش‌نشانی در بین زلزله‌زدگان استان توزیع شده است.

وی به توزیع 330 کرسی برقی بین زلزله‌زدگان استان اشاره کرد و گفت: در مراحل نخست امدادرسانی به حادثه‌دیدگان زلزله تعداد 430 امدادگر در مناطق زلزله‌زده حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی سریع و به موقع امدادگران جمعیت هلال احمر تشکر و قدردانی کرد و ادامه داد: امدادگران و نجات‌گران هلال احمر در کمتر از شش ساعت کار جستجو و نجات، اسکان اضطراری و کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان را انجام دادند.

انتهای پیام/69005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول