اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی وقوع زلزله دیروز خوی انجام گرفت؛

آماده‌باش 130 امدادگر هلال‌احمر آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: 130 نفر از امدادگران آذربایجان‌غربی پس از وقوع زلزله چهار ممیز هشت ریشتری در خوی و سلماس در حالت آماده‌باش هستند.

آماده‌باش 130 امدادگر هلال‌احمر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه یحیی زینال‌پور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع زلزله چهار ممیز هشت ریشتری در خوی و سلماس جمعیت هلال احمر استان به منطقه خوی و سلماس اعزام شدند.

وی با اشاره به آماده‌باش 130 نفر از امدادگران متخصص در زمینه جستجو و نجات، تصریح کرد: در حال حاضر نیز این نیروها در حال آماده‌باش قرار دارند.

زینال‌پور با اشاره به اعزام نیروهای امدادی به مناطق روستایی و آسیب دیده این مناطق، افزود: برای این منظور تیم‌های ارزیاب و عملیاتی در این دو شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه خسارت این حادثه زیاد نبود، خاطر نشان کرد: بارگیری اقلام امدادی برای اعزام به منطقه و ارزیابی هوایی با استفاده از چرخ بال از مناطق حادثه دیده از دیگر اقدامات انجام شده است.

این زمین لرزه‌ ساعت 10 و 9 دقیقه دیروز شهرستان خوی و سلماس را لرزاند بر اساس گزارش‌های ارسالی قدرت این زمین‌لرزه چهار ممیز هشت ریشتر بود.

انتهای پیام/61001/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول