اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی هلال احمر استان اردبیل:

هلال احمر اردبیل به عنوان دستگاه برتر وجدان کاری معرفی شد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: به دنبال امدادرسانی جمعیت هلال احمر این استان به شکارچیان گرفتار در ازناو خلخال این جمعیت به عنوان نهاد خدماتی نمونه وجدان کاری معرفی شد.

هلال احمر اردبیل به عنوان دستگاه برتر وجدان کاری معرفی شد

رامین معبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر بر اساس ارزیابی‌هایی که به صورت کشوری انجام شده به عنوان دستگاه برتر وجدان کاری انتخاب شده و در قالب برنامه پایش از جمعیت هلال احمر استان اردبیل تجلیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر استان و بهرام غیبی نیز به عنوان فرمانده عملیات امداد و نجات در این انتخاب مورد تقدیر و تجلیل واقع شدند که به زودی قرار است این تقدیر‌نامه‌ها نیز از سوی مرکز ارسال شود.

مدیر روابط عمومی هلال احمر استان اردبیل یادآور شد: به صورت هفتگی سه دستگاه نمونه و پر‌تلاش موفق به کسب این مرتبه عالی ایثار و گذشت می‌شود که به دلیل تلاش بی‌وقفه امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مددرسانی به سه شکار‌چی گرفتار شده در برف و کولاک منطقه ازناو که بعد از 26 ساعت تلاش یکی از آنها از مرگ حتمی نجات یافت در تراز قهرمان وجدان کاری مطرح شد.

معبودی به آمادگی نیروهای امداد کوهستان و استقرار در مناطق کوهستانی خلخال و مشگین‌شهر اشاره کرد و گفت: ما زمستان امسال این اکیپ‌ها را در مناطق مختلف مستقر کردیم تا در صورت نیاز از توان این نیروها در کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی استفاده کنیم.

این مسئول در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: ما چنین انتخاب شدن‌های ارزشمندی را در سطح کشور برای مجموعه هلال احمر یک افتخار می‌دانیم و معتقدیم تلاش بیش از 200 امدادگر در حیات دوباره بخشیدن به حادثه‌دیدگان ازناو خلخال می‌تواند نمود و نشان‌ای از ایثار و گذشت و وجدان کاری نیروهای پر‌تلاش هلال احمر استان باشد.

انتهای پیام/62001/ح/10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول