اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زاهدان صورت گرفت

آغاز به‌کار مجمع «نیکوکار آفرین» در هلال‌احمر زاهدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: مجمع «نیکوکار آفرین» با هدف ارائه خدمات مفیدتر بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان در زاهدان آغاز به‌کار کرد.

آغاز به‌کار مجمع «نیکوکار آفرین» در هلال‌احمر زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رسول راشکی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری جلب مشارکت‌های عمومی در جمعیت هلال‌احمر شهرستان زاهدان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های حوزه داوطلبان، جلب مشارکت‌های مردمی در راستای جذب افراد خیر و کمک‌های آنان در زمینه ارائه خدمات مفیدتر به نیازمندان است.

وی افزود: در این راستا برای نخستین‌بار جلسه شورای سیاست‌گذاری جلب مشارکت‌های مردمی با حضور معاونان و نمایندگان دستگاه‌ها و نهادها در جمعیت هلال‌احمر برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: طبق توافق حاضران در جلسه، مجمع به نام «نیکوکار آفرین» نام گرفت و کار خود را آغاز کرد.

راشکی ادامه داد: هدف از تشکیل و روند ادامه این مجمع، حضور فیزیکی خیرین یا نمایندگان آنان و همچنین نمایندگان دستگاه‌های دولتی و نهادهای مردمی و غیر مردمی در ارائه پیوند و خدمات مفیدتر و مثمرثمر بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان می‌باشد.

وی گفت: در این راستا، نمایندگان دستگاه‌ها با ارائه نقطه نظرات مفید خود همچون ارائه برگزاری جلسات در ارگان‌های مربوطه، حضور مدیران دستگاه‌ها در زمان ارائه خدمات و اعلام گزارش فعالیت‌های انجام شده به صورت فصلی به اعضا مجمع به این جلسه طراوت خاصی می‌بخشد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان از همکاری، همراهی و همیاری خیرین و نمایندگان تقدیر و تشکر کرد و قوت بخشیدن به هر شکل و تفکری را از طرف اعضاء خواستار شد.

انتهای پیام/75003/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول