اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد

امدادرسانی نیروهای هلال احمر یزد به خودروهای گرفتار در برف و کولاک

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد از امدادرسانی نیروهای این جمعیت به خودروهای گرفتار در برف و کولاک در جاده‌های کوهستانی این استان خبر داد.

امدادرسانی نیروهای هلال احمر یزد به خودروهای گرفتار در برف و کولاک

حمید پارساییان در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات یزد، جاده‌ها و گردنه‌های برفگیر، تردد و عبور و مرور را برای مسافران دچار مشکل کرد.

وی افزود: نیروی امدادگر هلال احمر با بارش نخستین برف در جاده‌های برفگیر مستقر شدند و تاکنون به بیش از 330 خودروی گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کرده‌اند.

پارساییان یادآور شد: امدادرسانی نیروهای هلال احمر اغلب در محورهای مواصلاتی خرانق ـ رباط پشت بادام ـ طبس، بافق ـ  بهاباد و ... بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 300 تیم تخصصی امداد و نجات در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای به ویژه جاده‌ها و گردنه‌های برفگیر مستقر شده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: بیشترین خدمات امدادگران این جمعیت در 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی خرانق ـ رباط پشت بادام ـ طبس و بافق ـ بهاباد صورت گرفته که در این عملیات علاوه بر امدادرسانی به 328 دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک به تعدادی از سرنشینان خودروها خدمات اسکان و تغذیه اضطراری نیز ارائه شده است.

انتهای پیام/2464/ح10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول