رمضان علیپور امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: طرح جمعآوری صدقات تلفنی یکی از طرحهای نوپای کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده که از ابتدای شهریور ماه امسال کار خود را آغاز کرده است.
وی با اعلام اینکه طرح جمعآوری صدقه تلفنی نیاز به تبلیغات و اطلاعرسانی بیشتر دارد، افزود: این طرح برای نخستین بار در استان مازندران به اجرا گذاشته شده و درآمدهای آن در هر شهرستان برای نیازمندان همان شهر هزینه میشود که در آن مردم میتوانند با تماس تلفنی با شماره 4050 از طریق تلفنهای ثابت مبلغ صدقه خود را انتخاب کرده و آن را پرداخت کنند.
علیپور در مورد مبلغ جمعآوری شده صدقه تلفنی در این شهرستان تصریح کرد: برخلاف اخبار برخی خبرگزاریها و سایتهای محلی در مورد مبلغ صدقه تلفنی در این شهرستان از ابتدای شهریور ماه سال جاری تاکنون فقط مردم خیر و نوعدوست شهر آمل حدود 8 میلیون و 400 هزار ریال صدقه تلفنی پرداخت کردند البته این در حالی است که هنوز در برخی از روستاهای ما شماره تماس 4050 عملیاتی نشده است.
به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل، این شهرستان رتبه نخست طرح جمعآوری صدقات تلفنی مازندران را به خود اختصاص داده و حتی از برخی شهرستانهای بزرگ مازندران نیز پیشی گرفته است.
علیپور با تاکید بر اینکه مردم باید از مزایای طرح صدقه تلفنی با شماره تلفن 4050 اطلاع یافته و صدقات خود را تلفنی پرداخت کنند، خاطر نشان کرد: از مزایای طرح صدقه تلفنی کاهش تردد، صرفهجویی در وقت نیروهای رابط و راحتی شهروندان برای پرداخت صدقه است.
علیپور با اشاره به مبلغ صدقات جمعآوری شده این نهاد در سطح این شهرستان اذعان داشت: تا پایان آذر ماه امسال مبلغ 8 میلیارد و 100 میلیون ریال صدقه از صندوقهای مستقر در منازل و اصناف، صندوق صدقات بزرگ معابر در کوچه و خیابانها، صندوق صدقات متوسط برای ادارات، نهادها و مدارس جمعآوری شده است.
وی در پایان با قدردانی از حمایت و یاری مردم ولایتمدار و خیر شهرستان آمل در مددرسانی به نیازمندان و محرومان جامعه، آمادگی خود را جهت دریافت صدقات، هدایا و نذورات و همچنین توزیع در بین نیازمندان و یتیمان اعلام کرد.
انتهای پیام/86012/ی30/د1000