اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر زنجان:

حق و حقوق مردم در مصوبات باید در نظر گرفته شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر زنجان گفت: صرفه و صلاح شهرداری زنجان همان صرفه و صلاح شهروندان است و این حق و حقوق باید رعایت شود.

حق و حقوق مردم در مصوبات باید در نظر گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امامعلی دادخواه شامگاه سه‌شنبه در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به سفر خود و هیئت همراه به تبریز برای خرید تجهیزات لازم برای شهرداری زنجان اظهار داشت: خرید این تجهیزات از مصوبات شورای شهر زنجان است.

وی با اشاره به تخصیص بودجه برای خرید تجهیزات لازم برای شهرداری زنجان و عدم خرید تجهیزات طی این مدت افزود: قیمت این تجهیزات افزایش یافته است.

*شهرهای کوچک‌تر از زنجان اقدام به خرید تجهیزات مورد نیاز خود کرده‌اند

نایب رئیس شورای شهر زنجان خرید تجهیزات را از ضروریات اعلام کرد و گفت: شهرهای کوچک‌تر از زنجان هم اقدام به خرید این تجهیزات کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در سه ماه آخر سال شهرداری با مشکلات مالی مواجه شده است، اضافه کرد: باید بنا را بر بودجه مصوب گذاشت و از تحمیل هزینه‌های مضاعف پرهیز کرد.

دادخواه بر لزوم پرهیز از تخفیفات ویژه و ارائه خدمات رایگان به ارگان‌ها تاکید و تصریح کرد: پرهیز از این اقدامات موجب توانمندی شهرداری در عمل به تعهدات خود می‌شود.

وی در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهرداری را به مثابه رعایت صرفه و صلاح مردم دانست و ادامه داد: بودجه شهرداری زنجان در واقع متعلق به همه مردم است و نباید زمینه استفاده از امکانات خاصی را برای ارگان خاصی فراهم کرد.

نایب رئیس شورای شهر زنجان تاکید کرد: حق و حقوق مردم باید رعایت شود.

*میزان تخلفات ساختمانی رو به افزایش است

وی به بازدیدهای انجام شده از سطح شهر زنجان اشاره کرد و گفت: میزان تخلفات ساختمانی همچنان رو به افزایش است.

دادخواه با اشاره به پایین بودن نظارت ناظران سازمان نظام مهندسی تاکید کرد: ادامه روند کنونی موجب بر هم خوردن ترکیب شهر می‌شود.

وی تاکید کرد: ادامه روند کنونی و عدم کنترل تخلفات ساختمانی به زودی مشکلاتی دیگری را متوجه شهر و مدیران آن می‌کند.

نایب رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به مراجعات فراوان انجام شده در باب ماده‌های 16 و 17 به شورا و شهرداری تصریح کرد: از قرار چوب خط این ماده‌ها پر شده است و در تصویب کمک از طریق این ماده‌ها باید دقت بیشتری به خرج داده شود.

انتهای پیام/73004/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول