اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خبر داد

برطرف کردن مشکلات مربوط به اراضی مسکونی شهر آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش از برطرف کردن مشکلات مربوط به اراضی مسکونی شهر آبپخش خبر داد.

برطرف کردن مشکلات مربوط به اراضی مسکونی شهر آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی آبپخش اظهار داشت: رسیدگی به مطالبات مردم و برطرف کردن مشکلات اساسی شهروندان باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی آبپخش یادآور شد: آبپخش دارای موقعیت ویژه‌ای در سطح استان و شهرستان است و باید مشکلات مردم را با پیگیری بیشتر حل کنیم.

رضایی اذعان داشت: خدمت بی‌منت به مردم یکی از حقوق ایشان است و مدیران اجرایی در هر عرصه‌ای فعالیت‌ می‌کنند باید به این مهم توجه کنند.

وی افزود: درک صحیح هر مدیر از حوزه کاری خود می‌تواند کمک زیادی به این مهم کند و انتظار می‌رود مدیران اجرایی آبپخش بیش از گذشته خود را مقید و موظف به این مهم بدانند.

رضایی خاطرنشان کرد: جلب رضایت مردم و آحاد افراد جامعه رمز اصلی جاودانگی نظام جمهوری اسلامی است و تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ثابت کرده که مردم غیور و سلحشور مرز و بوم اسلامی همواره در حساس‌ترین شرایط و در برابر تهدیدات دشمنان از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت: شورای اسلامی شهر آبپخش خود را موظف به صیانت از حقوق مردم می‌داند و همواره فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی منطقه و میزان رضایت مردم از عملکرد ایشان را رصد کرده، در مورد آنها نظرسنجی کرده و مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: تسریع در اجرای امور اداری و رسیدگی به درخواست‌های مردم از اساسی‌ترین و محوری‌ترین خواسته‌های مردمی است و تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به این مهم توجه داشته باشند.

رضایی گفت: مشکل مربوط به زمین‌های شهری آبپخش یکی از مشکلاتی است که مردم در سال‌های طولانی با آن دست و پنجه نرم کرده‌اند و شورای اسلامی شهر آبپخش در دوره سوم همواره برطرف کردن این مشکل را یکی از وظایف و اولویت‌های خود دانسته و در این خصوص پیگیری‌های فراوانی انجام داده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ثبت‌نام از شهروندان آبپخشی متقاضی دریافت سند ثبتی را آغاز کرده و پس از کارشناسی‌های لازم سند برای شهروندان آبپخشی صادر می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش ابراز داشت: ثبت‌نام از متقاضیان تا پایان سال جاری ادامه دارد و بر اساس قول مسئولان ذی‌صلاح به‌طور قطعی سند زمین‌های مسکونی شهر آبپخش به مالکان حقیقی آنها که شهروندان آبپخشی هستند واگذار خواهد شد.

رضایی تصریح کرد: از شهروندان آبپخشی انتظار داریم دیدگاه‌ها و راهکارهای خود را با شورای اسلامی شهر آبپخش در میان بگذارند تا بتوانیم به نحو مطلوب و احسن برای رفع مشکلات شهروندان بکوشیم.

انتهای پیام/2451/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول