اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خبر داد

تشکیل کمیته استعدادیابی در ارشاد آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از تشکیل کمیته استعدادیابی در ارشاد آبپخش خبر داد.

تشکیل کمیته استعدادیابی در ارشاد آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمدرضا دهقانی ظهر امروز در نشست با هنرمندان و فعالان عرصه تئاتر آبپخش اظهار داشت‌: برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش تئاتر از فعالیت‌های مهمی است که در سال جاری در دستور کار انجمن هنرهای نمایشی آبپخش قرار گرفته و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از آن حمایت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با هدف بالا بردن سطح علمی هنرمندان و یافتن استعدادهای جدید تئاتر در رده‌های مختلف سنی برگزار خواهد شد.

دهقانی بیان داشت: این دوره‌های آموزشی در قالب فعالیت‌های مربوط به کارگردانی، بازیگری، نمایشنامه‌نویسی، صحنه‌پردازی، نورپردازی، معماری صحنه و تئاتر، موسیقی تئاتر، روان‌شناسی نمایشگر، زیبایی‌شناسی تئاتر، تحلیل نمایشنامه و تحلیل شخصیت بازیگر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: پیشبرد اهداف و فعالیت‌های فرهنگی و بالابردن سطح فرهنگی آبپخش در عرصه‌های مختلف هنری از اهدافی است که در برگزاری دوره‌های آموزشی دنبال می‌کنیم.

این مسئول اظهار داشت: این دوره‌های آموزشی از 27 دی‌ماه شروع به فعالیت می‌کنند و در حال حاضر ثبت‌نام برای این دوره‌های آموزشی در حال جریان است و استقبال خوبی از این دوره‌ها را شاهد بوده‌ایم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش گسترش فعالیت‌های آموزشی را مهم‌ترین رویکرد این اداره دانست و عنوان کرد: پس از پایان برنامه‌های مذهبی ایام محرم و صفر فعالیت‌های این نهاد با رویکردی جدید شروع می‌شود و آموزش یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در اولویت‌های جدید شاهد آن خواهیم بود.

وی گفت: استفاده از اساتید مجرب و کیفیت بالا در دوره‌های آموزشی محوری‌ترین و مهم‌ترین شاخصی است که در فعالیت‌‌های هنری به آن توجه خواهیم کرد.

دهقانی بیان داشت: توان و استعداد‌های بالای هنری در آبپخش نهفته و تمامی مسئولان باید برای درخشش این سرمایه‌های ارزشمند از سطوح منطقه‌ای، استانی، ملی و بین‌المللی بهره ببرند.

وی از تشکیل کمیته استعدادیابی در ارشاد آبپخش خبر داد و افزود: تشکیل کمیته استعدادیابی در انجمن شعر و ادب و انجمن هنرهای نمایشی مهم‌ترین فعالیت این نهاد در سال جاری محسوب می‌شود.

دهقانی ابراز داشت: به‌ مناسبت اربعین حسینی مراسم شب شعر عاشورایی با حضور شاعران آئینی استان در آبپخش برگزار می‌شود و از تمام شهروندان برای حضور در این مراسم دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/2451/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول