اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بار دیگر آبپخش قرمز شد

طوفان سرخ در آبپخش

خبرگزاری فارس: تئاتر "طوفان سرخ" با مضمون عاشورایی در آبپخش به نمایش در آمد.

طوفان سرخ در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، شامگاه جمعه تئاتر "طوفان سرخ" کاری از گروه هنری صدف بوشهر و به کارگردانی کاظم ارجمندنیا در مجتمع شهید روای آبپخش به روی صحنه رفت.

بر اساس این گزارش در این آیین که با حضور جمع کثیری از علاقمندان به فرهنگ و هنر برگزار شد، تئاتر عاشورایی و حسینی به نمایش گذاشته شد و فضایی معنوی و روحانی در سالن حاکم شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش در حاشیه این تئاتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تئاتر طوفان سرخ به کارگردانی کاظم ارجمندنیا با موضوع واقعه عاشورا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به مناسبت ایام محرم و صفر اجرا شده است.                                                                        

محمدرضا دهقانی افزود: در راستای گسترش و ترویج فرهنگ عاشورا و پیام واقعه کربلا و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری با این موضوع، گروه هنری صدف بوشهر برای اجرای تئاتر طوفان سرخ در آبپخش دعوت شد.

وی اضافه کرد: این نمایش به گوشه‌‌ای از واقعه عاشورا و پیام‌ها و عبرت‌های این حادثه عظیم می‌پردازد و امیدوار هستیم شاهد اجرای بیشتر این برنامه‌ها باشیم.

این مسئول گفت: دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند و باید با تمام توان و ظرفیت در مسیر احیای ارزش‌ها گام برداریم.

دهقانی یادآور شد: در ماه محرم شاهد اجرای برنامه‌های بسیار ارزشمندی توسط گروه‌های فرهنگی و هنری منطقه بودیم و به فضل خدا این روند در دهه آخر صفر نیز تداوم خواهد داشت.

وی بیان کرد: کیفیت‌بخشی به برنامه‌های هنری و افزایش سطح محتوای برنامه‌ها از اولویت‌های اساسی این اداره در سال جاری است و انتظار داریم با تلاش هنرمندان و گروه‌های فعال به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول