اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نویسنده کتاب شعر «بیشه بادها» در گفت‌وگو با فارس:

نویسندگان گچساران مهجور مانده‌اند / استقبال از «بیشه‌بادها» کم‌نظیر بود

خبرگزاری فارس: نویسنده کتاب بیشه بادها گفت: گچساران هنرمندان نویسنده بزرگی دارد که در گمنامی به سر می‌برند و باید تلاش شود که از مهجوریت خارج شوند.

نویسندگان گچساران مهجور مانده‌اند / استقبال از «بیشه‌بادها» کم‌نظیر بود

سید نعمت قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون استقبال مردم گچساران از کتاب بیشه بادها بسیار خوب بوده و از فروش آن راضی هستم.

وی خاطرنشان کرد: تیراژ این کتاب یک‌هزار و 100 نسخه است که تاکنون حدود 700 نسخه آن به فروش رفته و امیدوارم این روند طی روزهای آینده ادامه داشته باشد.

نویسنده کتاب بیشه بادها افزود: قرار است به زودی 100 نسخه از کتاب را به اداره آموزش و پرورش شهرستان تحویل دهم و همچنین برخی از ادارات و نهادهای دیگر درخواست سفارش کتاب را داشته‌اند.

قادری ادامه داد: کتاب بیشه بادها با وجود چاپ اول خود با استقبال بی‌نظیر مردم گچساران مواجه بوده و این استقبال ما را شگفت‌زده کرده است.

وی با تشکر از مردم گچساران به خاطر استقبال از کتاب بیشه بادها تأکید کرد: در صورتی که روند فروش کتاب ادامه داشته باشد، به طور یقین این کتاب به چاپ دوم خواهد رسید.

این نویسنده جوان شعر گچساران را انتقادی‌ترین شعر کتاب خود دانست و افزود: این شعر در نقد وضعیت موجود در گچساران سروده شد که می‌توان آن را از انتقادی‌ترین شعرهای کتاب بیشه بادها دانست.

قادری شعر مادرم را بهترین شعر کتاب بیشه بادها عنوان کرد و یادآور شد: این شعر را در باب مادران و زحماتی که برای فرزندان خود می‌کشند، سروده‌ام.

وی به کتاب قبلی خود با عنوان «و عشق هم می‌میرد» اشاره کرد و گفت: این کتاب نیز با استقبال مردم روبه‌رو شد و همه نسخه‌های آن در چاپ اول به فروش رفت.

قادری تأکید کرد: مسئولان باید بیش از پیش نویسندگان را حمایت کنند و نگذارند که این قشر در نهایت به دلیل عدم حمایت از چرخه کار نویسندگی خارج شوند.

انتهای‌پیام/82010/م۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول