اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای معرفی شهدای گلگون کفن رامهرمز صورت گرفت

تولید فیلم مستند روایتی «آسمانی‌ها» در رامهرمز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مؤسسه کیهان فیلم جنوب خوزستان از تولید فیلم مستند روایتی «آسمانی‌ها» پیرامون شهدای رامهرمز خبر داد.

تولید فیلم مستند روایتی «آسمانی‌ها» در رامهرمز

یوسف مداحیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار داشت: فیلم مستند 30 دقیقه‌ای روایتی آسمانی‌ها در قطع دی وی شامل تصاویری از شهدای این شهرستان در دوران دفاع مقدس بوده که در برگیرنده اعزام نیرو، حضور در جبهه و همچنین گفت‌وگوهای کوتاهی با رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: این فیلم به شیوه روایتی بوده و از دیدگاه یک دختر شهید به موضوع پرداخته می‌شود و سعی خواهد شد جنبه‌های احساسی در این روایت بیشتر مدنظر قرار گیرد.

مدیرعامل مؤسسه کیهان فیلم جنوب خوزستان اضافه کرد: با توجه به اینکه اغلب فیلم‌های مورد استفاده در این مستند قدیمی بوده و در قطع هشت میلیمتری با دوربین‌های قدیمی فیملبرداری شده و دستگاه‌های پخش این گونه فیلم‌ها نیز برچیده شده است در تبدیل آنها به قطع  دی وی، متحمل هزینه‌هایی شده‌ که متاسفانه هیچ اداره و یا نهادی در این رابطه همکاری نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه تولید این فیلم ادای دین کوچکی به مقام شامخ شهیدان است، خاطرنشان کرد: آنچه که مرا به احیای این فیلم‌ها که در دوران دفاع مقدس خودم فیلمبرداری کرده‌ و سال‌هاست از آنها نگهداری کرده‌ام، ترغیب کرد انس و علاقه‌ای بوده که با اغلب شهدا و رزمندگان رامهرمز داشته‌ام.

انتهای پیام/72001/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول