اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس سیستان‌وبلوچستان:

مسئولان در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان‌و‌بلوچستان گفت: مسئولان باید در حفظ ارزش‌ها و آثار دفاع مقدس تلاش بیشتری داشته باشند.

مسئولان در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان حمزه دهقان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با همکاری بنیاد شهید، هیئت رزمندگان، خانواده شهدا و سپاه سلمان برنامه‌های مختلفی را با هدف گرامیداشت عملیات کربلای پنج، به مدت پنج روز از 17 تا 21 دی ماه در شهرستان‌های استان برگزار می‌کند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان عملیات کربلای پنج در منطقه عمومی شلمچه را از شاخص‌ترین عملیات‌های انجام شده در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: رزمندگان اسلام در این عملیات که ساعت یک بامداد 19 دی ماه سال 65 با رمز یا زهرا(س) اجرا شد، با ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی موفق به انهدام ماشین جنگی عراق و از بین بردن موانع غیر قابل نفوذ شدند.

وی از برگزاری چندین مراسم شب شعر خاطره و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای پنج خبر داد و گفت:  مراسم گرامیداشت شهدای شلمچه و بازخوانی عملیات کربلای پنج در یگان امنیتی حیدر کرار بسیج زاهدان نیز از دیگر برنامه‌های  گرامیداشت عملیات کربلای پنج است.

دهقان بیان کرد: یادواره شهدای گمنام نیکشهر و بازخوانی عملیات کربلای پنج در این شهرستان و برگزاری شب خاطره رزمندگان کربلای پنج بعد از نماز مغرب و عشا در شهرستان دلگان از شاخص‌ترین برنامه‌های اجرایی در روز 17 دی ماه به مناسبت گرامیداشت عملیات غرور آفرین کربلای پنج است.

انتهای پیام/75005/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول