اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد شهید شهرستان بهارستان:

ارزش‌های دفاع مقدس توسط نسل امروز زنده نگه داشته شود

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهارستان بر حفظ ارزش‌های دفاع مقدس توسط نسل امروز تأکید کرد.

ارزش‌های دفاع مقدس توسط نسل امروز زنده نگه داشته شود

منصور محققی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهارستان اظهار داشت: جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه‌های بسیار زیادی را خلق کرده و با نثار جان خود از خاک کشور دفاع کردند.

وی ادامه داد: آرمان‌های شهدا و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس باید پاس داشته شود.

این مسئول گفت: امروز وظیفه ما است تا به حرمت خون شهدا، آرمان‌های آنان را حفظ و با تکریم خانواده آنان یاد ‌و خاطره آنان را برای همیشه زنده نگه داریم.

محققی با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان و جوانان بسیاری برای دفاع از آرمان‌های انقلاب به جبهه‌ها رفتند و از خاک و ناموس کشور دفاع کردند، افزود: نوجوانان و جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی در جبهه‌ها حاضر شدند و با در دست گرفتن اسلحه به دفاع از کشور پرداختند.

*مهم‌ترین وظیفه نسل امروز دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس است

وی در بخشی دیگر از سخنان خود یکی از مهم‌ترین وظایف نسل امروز را دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: اگر ما امروز توانسته‌ایم کشور را به مرحله‌ای از پیشرفت و توسعه برسانیم که می‌تواند با بسیاری از کشورهای پیشرفته رقابت کند مرهون از خودگذشتگی‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

محققی تأکید کرد: سرزدن به خانواده شهدا و رفع مشکلات و خواسته‌های جانبازان نیز از مهم‌ترین وظیفه مسئولان و مردم است چراکه در این راستا می‌توانیم با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس را نسل به نسل و سینه به سینه انتقال دهیم.

*برگزاری جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس در بهارستان

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری دومین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس از سوی بنیاد حفظ آثار و و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب غرب تهران در این شهرستان خبر داد و گفت: موضوعات جشنواره شامل آموزش، بدرقه، اعزام به جبهه، لحظه‌های نبرد، لحظه شهادت همرزمان، ارسال کمک‌های مردمی به جبهه‌ها، بمباران و موشک‌باران شهرها، تشییع شهدا، راهیان نور، خاطرات والدین، همسران و فرزندان شهدا، خاطرات شهدا و جانبازان، آزادگان، فرماندهان و ... می‌شود.

محققی افزود: علاقه‌مندان تا25 بهمن ماه سال‌جاری مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/2302/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول