اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاج صادق آهنگران:

پیروزی ۹ دی کم‌تر از ۸ سال دفاع مقدس نیست

خبرگزاری فارس: حاج صادق آهنگران، نغمه سرای جبهه‌های حق علیه باطل گفت: پیروزی به دست آمده در ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ کم‌تر از پیروزی‌های هشت سال دفاع مقدس نیست.

پیروزی ۹ دی کم‌تر از ۸ سال دفاع مقدس نیست

آهنگران در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز در حاشیه مراسم روز تجدید میثاق با ولایت اظهار داشت: گذر از فتنه سال 1388 خیلی سنگین‌تر و سخت‌تر از هشت سال دفاع مقدس بود.

وی عنایات امام‌حسین (ع)، دعای خیر خانواده‌های معظم شاهد و آگاهی و زیرکی رهبر معظم انقلاب را عامل مهم پیروزی در فتنه سال 1388 عنوان کرد و افزود: گذر از حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری  تجربه خوبی برای کشور ایران در مقابله با فتنه‌های پیش رو  محسوب می‌شود.

این رزمنده دفاع مقدس به شکست مردم در انقلاب‌های مخملین در کشورهای دیگر اشاره کرد و گفت: این فتنه در کشور ایران به برکت ولایت مطلقه فقیه و رهبری‌های حضرت امام خامنه‌ای شکست خورد.

وی نداشتن محوریت ولایت و بصیرت را عامل مهم شکست مردم کشورهای دیگر در انقلاب‌های رنگین دانست و خاطر نشان کرد: از برکات حماسه 9 دی این است که فتنه‌های آینده یکی پس از دیگری با شکست مواجه خواهد شد‌‌ همان طور که به برکت دفاع مقدس دیگری کشوری فکر حمله نظامی به ایران را در سر نمی‌پروراند.

آهنگران با بیان این مطلب که همه در فتنه 88 به برکات نعمت ولایت فقیه پی بردند اضافه کرد: مردم ما در این فتنه به جهانیان نشان دادند که فصل‌الخطاب همه ایرانیان، بیانات ولی‌امر مسلمین است و آن عده که ناآگاهانه به دام فتنه‌گران افتاده بودند پس از سخنان رهبر عزیز، حساب خود با فتنه‌گران را جدا کردند و به میدان مبارزه آمدند.

این مداح خوزستانی به بیان دلایل بزرگ‌داشت یوم الله 9 دی ماه اشاره کرد و گفت:‌‌ همان‌طور که مردم ما سالروز آغاز دفاع مقدس را گرامی می‌دارند همه ساله نیز برای حماسه 9 دی مراسمات گرامی‌داشت برگزار می‌نمایند زیرا در هر دوی این مناسبت‌ها بصیرت مردم حول محور ولایت عامل پیروزی بر دشمن بود.

وی هدف برگزاری یادواره‌ها و گرامی‌داشت‌ها برای دفاع مقدس را انتقال فرهنگ آن زمان برای نسل جوان بیان نمود و اظهار داشت: اگر جوانان در فتنه 1388 به صحنه نمی‌آمدند و راهپیمایی نمی‌کردند معلوم نبود به‌ چه سرنوشتی دچار می‌شدیم که همه این‌ها به برکت هشت سال دفاع مقدس است.

آهنگران در ادامه به ضرورت گرامی‌داشت حماسه 9 دی اشاره کرد و افزود: با گرامی‌داشت این روز عزیز و بزرگ، ابعاد مختلف حماسه مردم در سال 1388 به نسل‌های بعد منتقل می‌شود. 

انتهای پیام/72004/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول