اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه قدس:

عملیات‌های دوران دفاع مقدس سبب حیرت کارشناسان نظامی دنیاست

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: عملیات‌های دوران دفاع مقدس با کمترین ابزار و ادوات جنگی سبب حیرت کارشناسان نظامی دنیا است.

عملیات‌های دوران دفاع مقدس سبب حیرت کارشناسان نظامی دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، سردار اسماعیل قاآنی صبح امروز در یادواره شهدای گمنام شهرستان بردسکن که در محل سالن 13 آبان برگزار شده بود اظهار کرد: شهدا در مسیر اعتلای ایران اسلامی جان خود را هدیه دادند.

وی با اشاره به نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با رهبری انقلاب گفت: حرکت نهم دی پس از 31 سال از پیروزی انقلاب اسلامی تداعی حرکت‌های مردم دوران انقلاب بود که خودجوش به خیابان‌ها می‌آمدند.

وی با تجلیل از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس افزود: شهدا یک ویژگی مهم داشتند و آن هم اینکه بن‌بست‌شکن بودند و در راه عزت و اقتدار و دفاع از ارزش‌ها کوتاهی نداشتند.

وی جنگ را میان دو میدان حق و باطل دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس ابزارهای جنگی ما ابتدایی‌ترین ادوات جنگی بود.

قاآنی اخلاص رزمندگان در جنگی که دشمن بعثی با کمک کشورهای دیگر، از مجهزترین سلاح‌های جنگی پیشرفته زمان خود بهره می‌برد را ستود و بیان کرد: رزمندگان ما توانستند خواب راحت را از چشم آنان بگیرند.

وی شهدا را در اوج سرافرازی و سربلندی دانست و اظهار داشت: شهدای عزیر ما در عملیات‌ها با کمترین ادوات جنگی و نیرو، بیشترین حجم یک عملیات را از خود بر جای گذاشتند که بیان چگونگی عملیات‌های دوران دفاع مقدس برای کارشناسان نظامی دنیا، حیرت آنها را در پی دارد.

جانشین سپاه قدس یادآور شد: امروز جوانان ما به تأسی از خون شهدا کارهای بزرگی را در بحث هسته‌ای و نظامی انجام داده‌اند که شهید شهریاری دانشمند بزرگ هسته‌ای یکی از نمونه‌های علمی کشور در این زمینه بود.

قاآنی وحدت و انسجام حول محور ولایت را رمز موفقیت ذکر کرد و گفت: باید محکم پای کار بایستیم و از مسیر شهدا ذره‌ای دور نشویم.

وی عنوان کرد: رسیدن به حکومت عدل الهی با تأسی از مسیر شهدا و اخلاق و صفات نیکوی آنان امکان‌پذیر است.

وی در پایان با اشاره به جنگ غزه و صبوری و جانفشانی مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی گفت: غزه متراکم‌ترین نقطه جهان از لحاظ جمعیتی است که اسرائیل نتوانسته ذره‌ای از خاک این کشور را بگیرد و دفاع جانانه آنان الگویی از جانفشانی‌های ملت غیور ایران و دفاع در برابر حوادث مختلف است.

انتهای پیام/70003/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول