اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد

استفاده از اعتبارات توسعه کشاورزی در صنایع تبدیلی

خبرگزاری فارس: معاون تولیدات گیاهی وزیر جهادکشاورزی گفت: باید از اعتبارات طرح توسعه کشاورزی در راستای توسعه صنایع تبدیلی و سرمایه‌گذاری در زیرگروه‌های کشاورزی استفاده شود تا بتوان بهره‌وری را گسترش داد.

استفاده از اعتبارات توسعه کشاورزی در صنایع تبدیلی

ناصر توکلی امروز در بازدید از مزارع و باغات عنبرآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بخش کشاورزی جنوب کرمان به‌ویژه شهرستان عنبرآباد حرف نخست را در بحث اقتصادی منطقه می‌زند.

وی با بیان اینکه باید افزایش بهره‌وری و تجاری‌سازی کشاورزی منطقه جنوب کرمان با استفاده از ظرفیت اقلیمی منطقه انجام تا درآمد اقتصادی مؤثری برای کشاورزان ایجاد شود، افزود: با برنامه‌ریزی متناسب با شرایط منطقه باید به کمک مدیران اجرایی شهرستان در راستای ایجاد اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.

توکلی تصریح کرد: اجرای آبیاری تحت فشار شهرستان عنبرآباد در جنوب کرمان پیشرو است و تجهیز یک‌سوم از مزارع و باغات این شهرستان با کمک دولت به سیستم آبیاری پیشرفته، نشان از توجه دولت به بخش کشاورزی است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح توسعه کشاورزی دوران طلایی خود را در این بخش به خود اختصاص داده است و باید از اعتبارات این طرح در راستای توسعه صنایع تبدیلی و سرمایه‌گذاری در زیرگروه‌های کشاورزی استفاده شود تا بتوان بهره‌وری را گسترش داد.

انتهای پیام/80005/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول